Gå til innhold

Tidspunkt blodprøver, antall timer - skjønner ikke....

Anbefalte innlegg

Gjest Stjernemor

....hvordan legekontorer greier å gjennomføre den pinlige nøyaktigheten i dette. At en som pasient kan stole på det rett og slett. Når prøver må tas på timen for at målinen kan være til å stole på.

Selv så har jeg opplevd å vente i over en time før jeg kom inn til prøvetaking, selv om jeg hadde time klokken 10 om morgenen! (Dette gjaldt riktignok ikke slike prøver vi snakker om her, men allikevel). Ellers så venter jeg stadig vekk rundt en time over timeavtalen. Kan ikke tro at dette er noe helt spesielt for meg eller mitt legekontor.

Hvordan GREIER en da å organisere så akkurat den pasientens prøve blir tatt på timen siden det er så viktig tydeligvis. MITT legekontor tror jeg ikke ville klart det.

Det virker på meg som slike ting må ivaretas av spesialister. Men hvor mange får den muligheten?

Fortsetter under...

Jake1365380469

Hvis du sikter til mitt inlegg, tror jeg du misforstod litt. Det anbefales at en slik prøve jeg tok, skal tas ca 12 timer etter sist inntak av med. Men den ble jo tatt 14 timer etter. Derfor noterte legekontoret dette, og dermed vet laben nøyaktig hva de skal "se" etter i prøven

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...