Gjest En som lurer,men ikke husker Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Lenge siden jeg har vært her inne på en stund nå.Grunnen til at jeg ikke har vært her inne på en stund er fordi jeg ikke har hatt tid og fordi jeg har holdt lav profil i og med at min mor har vært innom her på lommelegen.no og lest mine innlegg.Samtidig så holder jeg på å planlegge leilighet fordi kjæresten min og jeg har fått tilbud om leilighet som er i nærheten av der hvor jeg bor nå som vi skal ta over fra den 1 august.Altså rett over sommeren.Det var i allefall den gode nyheten. En annen nyhet som er trist, er at jeg skal bli lagt inn på sykehuset om ikke så veldig lenge på grunn av at dem mener på at jeg spiser for lite og er for tynn.Jeg skal inn på åpen avdeling der hvor jeg har vært en gang før for ca.2 år siden.Skal på forvernsamtale tirsdag den 8 juli,men er selv usikker på om jeg skal gå dit eller ikke. Har mest lyst til å rømme unna og takke nei til tilbudet,men det er nok ikke så veldig lurt.Er også redd for at vi skal få avslag på leiligheten bare fordi jeg skal inn på sykehuset i juli, og da kommer jeg til å få skyldfølelse for å ha ødelagt både min og kjæresten min sin drøm om å få en egen leilighet. Har forresten vært på forvernssamtale på den samme avdelingen før for ca. 2 år siden,men husker ikke hva det gikk ut på.Er det noen av dere som kan fortelle meg hva en slik forvernssamtale går ut på og hvordan dere har opplevd det.Hva som egentlig er meningen med en slik samtale før innleggelse? Takker på forhånd for svarene som jeg får tilbake! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/110669-forvernssamtale/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.