Soria Skrevet 26. juni 2003 Skrevet 26. juni 2003 Fikk et kjempekompliment i dag. Jeg fikk høre at jeg er slikt et positivt menneske, og at jeg alltid backet andre opp. Det var et kjempekompliment fordi det er det jeg prøver å være. Jeg skulle ønske jeg kunne være like positiv når det gjelder meg selv, men jeg er på vei. Det siste jeg har på gang mens jeg venter på leilighet er å utforske mine kreative evner ( eller mangel på sådanne Vi i en gruppe jeg går i skal vise det vi lager i en utstilling under psykiatridagene til høsten. Vise hva vi har nytte og glede av. Det er spennende :-) 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 26. juni 2003 Skrevet 26. juni 2003 Gratulerer Soria, det var kjekt for deg. Hvor skal denne utstillingen være? Kunne vært kjekt å sett den. Klem fra 0 Siter
Soria Skrevet 26. juni 2003 Forfatter Skrevet 26. juni 2003 Gratulerer Soria, det var kjekt for deg. Hvor skal denne utstillingen være? Kunne vært kjekt å sett den. Klem fra Takk :-) Om du bor i troms er det en mulighet. 0 Siter
forbrenner Skrevet 26. juni 2003 Skrevet 26. juni 2003 Takk :-) Om du bor i troms er det en mulighet. Høres intressant ut. Vet du datoen når psykiatridagene er i år? Kanskje samme som i fjor, men det har jeg uansett glemt. 0 Siter
Soria Skrevet 27. juni 2003 Forfatter Skrevet 27. juni 2003 Høres intressant ut. Vet du datoen når psykiatridagene er i år? Kanskje samme som i fjor, men det har jeg uansett glemt. Det var vel rundt 10. oktober tror jeg. Er sikkert rundt den datoen i år også. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.