Gjest Håper på svar snart Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Har lagt inn dette innlegget en gang til nede,men det er ingen som har svart på det ennå.Grunnen til at jeg spør er fordi jeg vil gjerne vite hva en forvernsamtale går ut på og hva som skjer i forbindelse med en forvernsamtale får man evt. legges inn på åpen avdeling på sykehuset? Lenge siden jeg har vært her inne på en stund nå.Grunnen til at jeg ikke har vært her inne på en stund er fordi jeg ikke har hatt tid og fordi jeg har holdt lav profil i og med at min mor har vært innom her på lommelegen.no og lest mine innlegg.Samtidig så holder jeg på å planlegge leilighet fordi kjæresten min og jeg har fått tilbud om leilighet som er i nærheten av der hvor jeg bor nå som vi skal ta over fra den 1 august.Altså rett over sommeren.Det var i allefall den gode nyheten. En annen nyhet som er trist, er at jeg skal bli lagt inn på sykehuset om ikke så veldig lenge på grunn av at dem mener på at jeg spiser for lite og er for tynn.Jeg skal inn på åpen avdeling der hvor jeg har vært en gang før for ca.2 år siden.Skal på forvernsamtale tirsdag den 8 juli,men er selv usikker på om jeg skal gå dit eller ikke. Har mest lyst til å rømme unna og takke nei til tilbudet,men det er nok ikke så veldig lurt.Er også redd for at vi skal få avslag på leiligheten bare fordi jeg skal inn på sykehuset i juli, og da kommer jeg til å få skyldfølelse for å ha ødelagt både min og kjæresten min sin drøm om å få en egen leilighet. Har forresten vært på forvernssamtale på den samme avdelingen før for ca. 2 år siden,men husker ikke hva det gikk ut på.Er det noen av dere som kan fortelle meg hva en slik forvernssamtale går ut på og hvordan dere har opplevd det.Hva som egentlig er meningen med en slik samtale før innleggelse? Takker på forhånd for svarene som jeg får tilbake! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/110781-hva-g%C3%A5r-en-forvernsamtale-ut-p%C3%A5-f%C3%B8r-man-evt-legges-inn-p%C3%A5-sykehus/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest trrrish Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Du får høre om hva som foregår på plassen du skal legges inn, de vil høre hva slags problemer du har,hva slags symptomer du har (døgnrytme f.eks), og de lurer på hva du tror de kan hjelpe deg med under innleggelsen. Lykke til 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/110781-hva-g%C3%A5r-en-forvernsamtale-ut-p%C3%A5-f%C3%B8r-man-evt-legges-inn-p%C3%A5-sykehus/#findComment-656081 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Håper på svar snart Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Du får høre om hva som foregår på plassen du skal legges inn, de vil høre hva slags problemer du har,hva slags symptomer du har (døgnrytme f.eks), og de lurer på hva du tror de kan hjelpe deg med under innleggelsen. Lykke til Takk for svaret som jeg fikk av deg! Har vært innlagt på den åpne avd. der for to år siden,men det er så lenge siden så jeg husket ikke hva en forvernsamtale gikk ut på igjen. Hvor lang evt.tid kan det ta fra den dagen forvernsamtalen er til at man blir lagt inn? Det stod at det bare var sendt en søknad dit om evt.innleggelse,men da betyr det vel at jeg kan velge å ta i mot plassen eller å takke nei? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/110781-hva-g%C3%A5r-en-forvernsamtale-ut-p%C3%A5-f%C3%B8r-man-evt-legges-inn-p%C3%A5-sykehus/#findComment-656083 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest forvern Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 De vil finne ut hvordan de kan hjelpe deg best mulig og kartlegge situasjonen. Du vil muligens også bli bedt om å fylle ut diverse skjemaer for symptomer, plager, til bruk ved diagnose etc..men det kan også gjøres mens du er innlagt. Det varierer nok noe fra sted til sted. Men som sagt målet med forvernssamtalen er å finne ut hvordan de kan tilrettelegge behandlingen best mulig slik at du får mest mulig utbytte av den. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/110781-hva-g%C3%A5r-en-forvernsamtale-ut-p%C3%A5-f%C3%B8r-man-evt-legges-inn-p%C3%A5-sykehus/#findComment-656096 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Håper på svar snart Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 De vil finne ut hvordan de kan hjelpe deg best mulig og kartlegge situasjonen. Du vil muligens også bli bedt om å fylle ut diverse skjemaer for symptomer, plager, til bruk ved diagnose etc..men det kan også gjøres mens du er innlagt. Det varierer nok noe fra sted til sted. Men som sagt målet med forvernssamtalen er å finne ut hvordan de kan tilrettelegge behandlingen best mulig slik at du får mest mulig utbytte av den. Takk så mye for svaret som du ga meg.Det var koselig at du forklarte meg litt om det slik at jeg kan tenke over diverse ting før jeg kanskje blir innlagt.Det er ikke bestemt ennå. Har vært på den avdelingen der en gang før for ca.2år siden,men det er så lenge siden så da husker jeg ikke hvordan det var der. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/110781-hva-g%C3%A5r-en-forvernsamtale-ut-p%C3%A5-f%C3%B8r-man-evt-legges-inn-p%C3%A5-sykehus/#findComment-656102 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.