Gå til innhold

FU: Føler dere at dere er/har vært ufrivillig barnløs?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, men jeg er barnløs, og jobber med saken;-)

Jeg var ufrivillig barnløs i alle årene jeg prøvde å bli gravid.

Og jeg var ufrivillig barnløs den tiden vi brukte på IVF.

Den dagen vi bestemte oss for å starte adopsjonsprosessen sluttet jeg å føle meg som ufrivillig barnløs.

Da var vi på vent.

Og i dag, med ei vakker tulle fra Korea på 2,5 år i heimen, er jeg absolutt ingen ufrivillig barnløs.

Jeg har jo barn! :o))))

Neis elvsagt er jeg ikke ufrivillig barnløs mer! Men det vil ikke si at det ikke går an å være enig i FUB sit formål, eller f.eks å være støttemedlem i FUB.

Og skulle det være noe feil i at FUB har et forum for mennesker i adopsjonsproessen? Det syns ikke jeg. Det er jo mange der som faktisk *er* ufrivillig barnløse, som holder på med førstemann.

MVH

Jeg har vært ufrivillig barnløs, men er det ikke lenger, men jeg har ikke glemt hvordan det var den tiden før vi fikk vår vesle jente. Da vi startet på søskenforsøk dukket mange av disse tankene opp igjen. Nå som vi har startet med adopsjonsprosessen, er de gjemt, men ikke glemt.

Hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...