Gjest Uvitende og nysgjerrig Skrevet 27. juni 2003 Skrevet 27. juni 2003 Kan noen fortelle meg hva DTC er en forkortelse for? (Gjelder adopsjon fra Kina) 0 Siter
muriel Skrevet 27. juni 2003 Skrevet 27. juni 2003 Dossiers To China (altså reg.dato i CCAA for søknaden din!) 0 Siter
Gjest Uvitende og nysgjerrig Skrevet 27. juni 2003 Skrevet 27. juni 2003 Dossiers To China (altså reg.dato i CCAA for søknaden din!) Vet noen hvor lang tid det vanligvis tar fra søknaden blir sendt fra Norge til registrering i CCAA? 0 Siter
brilleslangen Skrevet 28. juni 2003 Skrevet 28. juni 2003 Vet noen hvor lang tid det vanligvis tar fra søknaden blir sendt fra Norge til registrering i CCAA? Verdens barn fortalte meg at det normalt tok 5 dager fra de sendte søknaden til den ble registrert i Kina. (Men det kan visst gå fortere, for min søknad ble registrert to dager etter at den ble sendt) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.