Gjest Moderator Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Vi har de senere dager mottatt flere klager som følge av de innlegg "beriket" poster på dette forum. De fleste av de som har klaget undrer seg over at vi ikke kan stenge vedkommende ute fra doktoronline. Dette har vi ingen reell mulighet til, slik at vårt forslag i alle slike saker er enten å overse uønskede innlegg eller å klage på konkrete innlegg slik at disse kan slettes. Det er for redaksjonen enklere å forholde seg til begrunnede klager på postede innlegg enn ønsker om å få enkeltpersoner fjernet herfra. Dere anmodes derfor om raskt å gi oss beskjed dersom dere mener noe bør slettes som følge av sitt innhold. Send oss i såfall en mail på [email protected] 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/110832-vedr-mottatte-klager/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest beriket Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Det er nok denne type innlegg en del på DOL's "Adopsjon" vil ha slettet: Innlegget skrevet av beriket i Adopsjon 27/6-2003 klokken 08:45 -------------------------------------------------------------------------------- Re: beriket tar helt avstand fra..... ..at DOL's "Adopsjon" brukes eller blir brukt til personangrep, sladder, ryktespredning på navngitte adopterte, adoptanter, adoptivforeldre og/eller opprinnelige foreldre om disses private forhold! - beriket 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/110832-vedr-mottatte-klager/#findComment-656507 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stakkars deg... Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Det er nok denne type innlegg en del på DOL's "Adopsjon" vil ha slettet: Innlegget skrevet av beriket i Adopsjon 27/6-2003 klokken 08:45 -------------------------------------------------------------------------------- Re: beriket tar helt avstand fra..... ..at DOL's "Adopsjon" brukes eller blir brukt til personangrep, sladder, ryktespredning på navngitte adopterte, adoptanter, adoptivforeldre og/eller opprinnelige foreldre om disses private forhold! - beriket Tror det hadde vært kjekkest om du forsvant fra hele DOL engang for alle jeg. Men når man verken klarer å ta hint eller direkte oppfordring så er det vel ikke så greit 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/110832-vedr-mottatte-klager/#findComment-656513 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest beriket Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Tror det hadde vært kjekkest om du forsvant fra hele DOL engang for alle jeg. Men når man verken klarer å ta hint eller direkte oppfordring så er det vel ikke så greit Hei dere! Jeg fikk klarte å få kontakt med den forhatte personen en del her på forumet er så hysterisk opptatt av...for jeg mente han burde vite hva som ble skrevet om ham her. * Han bare lo da han hørte det, men takket meg for informasjonen. * Han sa han aldri hadde vært på DOL, men skulle vurdere det etter å ha hørt om mine erfaringer. Han sa han hadde mistanke om at noen av kanskje utga seg på nettet for å være ham for nettopp å skade hans omdømme mest mulig av grunner han lett kunne forstå. * Han fortalt at ingen hadde servert ham noen kritikk som hadde kommet til ham personlig fra noe hold som kunne tyde på at han skulle ha sviktet noen adoptertes interesser i Norge. * Han fortalt også at "Adoptertes Landsforening" var innstilte sin organiserte virksomhet for lang tid tilbake og et forsøk på å sette i gang igjen ble innstilt på grunn av pengemangel. * Han sa at det sto fritt til alle å ringe til ham eller kontakte ham på annen måte, om de hadde noe på hjertet eller spørsmål de måtte være opptatt av å få svar på. Slik forløp samtalen. mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/110832-vedr-mottatte-klager/#findComment-656612 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nå får du gi deg! Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Hei dere! Jeg fikk klarte å få kontakt med den forhatte personen en del her på forumet er så hysterisk opptatt av...for jeg mente han burde vite hva som ble skrevet om ham her. * Han bare lo da han hørte det, men takket meg for informasjonen. * Han sa han aldri hadde vært på DOL, men skulle vurdere det etter å ha hørt om mine erfaringer. Han sa han hadde mistanke om at noen av kanskje utga seg på nettet for å være ham for nettopp å skade hans omdømme mest mulig av grunner han lett kunne forstå. * Han fortalt at ingen hadde servert ham noen kritikk som hadde kommet til ham personlig fra noe hold som kunne tyde på at han skulle ha sviktet noen adoptertes interesser i Norge. * Han fortalt også at "Adoptertes Landsforening" var innstilte sin organiserte virksomhet for lang tid tilbake og et forsøk på å sette i gang igjen ble innstilt på grunn av pengemangel. * Han sa at det sto fritt til alle å ringe til ham eller kontakte ham på annen måte, om de hadde noe på hjertet eller spørsmål de måtte være opptatt av å få svar på. Slik forløp samtalen. mvh Du trengte vel ikke å ta en telefon engang. Kanskje det bare var å se seg selv i speilet og snakke litt med seg selv? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/110832-vedr-mottatte-klager/#findComment-656643 Del på andre sider Flere delingsvalg…
muriel Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Hei dere! Jeg fikk klarte å få kontakt med den forhatte personen en del her på forumet er så hysterisk opptatt av...for jeg mente han burde vite hva som ble skrevet om ham her. * Han bare lo da han hørte det, men takket meg for informasjonen. * Han sa han aldri hadde vært på DOL, men skulle vurdere det etter å ha hørt om mine erfaringer. Han sa han hadde mistanke om at noen av kanskje utga seg på nettet for å være ham for nettopp å skade hans omdømme mest mulig av grunner han lett kunne forstå. * Han fortalt at ingen hadde servert ham noen kritikk som hadde kommet til ham personlig fra noe hold som kunne tyde på at han skulle ha sviktet noen adoptertes interesser i Norge. * Han fortalt også at "Adoptertes Landsforening" var innstilte sin organiserte virksomhet for lang tid tilbake og et forsøk på å sette i gang igjen ble innstilt på grunn av pengemangel. * Han sa at det sto fritt til alle å ringe til ham eller kontakte ham på annen måte, om de hadde noe på hjertet eller spørsmål de måtte være opptatt av å få svar på. Slik forløp samtalen. mvh Særlig. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/110832-vedr-mottatte-klager/#findComment-656786 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.