Gå til innhold

Vedr. mottatte klager

Anbefalte innlegg

Gjest Moderator

Vi har de senere dager mottatt flere klager som følge av de innlegg "beriket" poster på dette forum. De fleste av de som har klaget undrer seg over at vi ikke kan stenge vedkommende ute fra doktoronline. Dette har vi ingen reell mulighet til, slik at vårt forslag i alle slike saker er enten å overse uønskede innlegg eller å klage på konkrete innlegg slik at disse kan slettes.

Det er for redaksjonen enklere å forholde seg til begrunnede klager på postede innlegg enn ønsker om å få enkeltpersoner fjernet herfra. Dere anmodes derfor om raskt å gi oss beskjed dersom dere mener noe bør slettes som følge av sitt innhold. Send oss i såfall en mail på [email protected]

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/110832-vedr-mottatte-klager/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest beriket

Det er nok denne type innlegg en del på DOL's "Adopsjon" vil ha slettet:

Innlegget skrevet av beriket i Adopsjon

27/6-2003 klokken 08:45

--------------------------------------------------------------------------------

Re: beriket tar helt avstand fra.....

..at DOL's "Adopsjon" brukes eller blir brukt til personangrep, sladder, ryktespredning på navngitte adopterte, adoptanter, adoptivforeldre og/eller opprinnelige foreldre om disses private forhold!

- beriket

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/110832-vedr-mottatte-klager/#findComment-656507
Del på andre sider

Gjest Stakkars deg...

Det er nok denne type innlegg en del på DOL's "Adopsjon" vil ha slettet:

Innlegget skrevet av beriket i Adopsjon

27/6-2003 klokken 08:45

--------------------------------------------------------------------------------

Re: beriket tar helt avstand fra.....

..at DOL's "Adopsjon" brukes eller blir brukt til personangrep, sladder, ryktespredning på navngitte adopterte, adoptanter, adoptivforeldre og/eller opprinnelige foreldre om disses private forhold!

- beriket

Tror det hadde vært kjekkest om du forsvant fra hele DOL engang for alle jeg.

Men når man verken klarer å ta hint eller direkte oppfordring så er det vel ikke så greit

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/110832-vedr-mottatte-klager/#findComment-656513
Del på andre sider

Gjest beriket

Tror det hadde vært kjekkest om du forsvant fra hele DOL engang for alle jeg.

Men når man verken klarer å ta hint eller direkte oppfordring så er det vel ikke så greit

Hei dere!

Jeg fikk klarte å få kontakt med den forhatte personen en del her på forumet er så hysterisk opptatt av...for jeg mente han burde vite hva som ble skrevet om ham her.

* Han bare lo da han hørte det, men takket meg for informasjonen.

* Han sa han aldri hadde vært på DOL, men skulle vurdere det etter å ha hørt om mine erfaringer. Han sa han hadde mistanke om at noen av kanskje utga seg på nettet for å være ham for nettopp å skade hans omdømme mest mulig av grunner han lett kunne forstå.

* Han fortalt at ingen hadde servert ham noen kritikk som hadde kommet til ham personlig fra noe hold som kunne tyde på at han skulle ha sviktet noen adoptertes interesser i Norge.

* Han fortalt også at "Adoptertes Landsforening" var innstilte sin organiserte virksomhet for lang tid tilbake

og et forsøk på å sette i gang igjen ble innstilt på grunn av pengemangel.

* Han sa at det sto fritt til alle å ringe til ham eller kontakte ham på annen måte, om de hadde noe på hjertet eller spørsmål de måtte være opptatt av å få svar på.

Slik forløp samtalen.

mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/110832-vedr-mottatte-klager/#findComment-656612
Del på andre sider

Gjest nå får du gi deg!

Hei dere!

Jeg fikk klarte å få kontakt med den forhatte personen en del her på forumet er så hysterisk opptatt av...for jeg mente han burde vite hva som ble skrevet om ham her.

* Han sa han aldri hadde vært på DOL, men skulle vurdere det etter å ha hørt om mine erfaringer. Han sa han hadde mistanke om at noen av kanskje utga seg på nettet for å være ham for nettopp å skade hans omdømme mest mulig av grunner han lett kunne forstå.

* Han fortalt at ingen hadde servert ham noen kritikk som hadde kommet til ham personlig fra noe hold som kunne tyde på at han skulle ha sviktet noen adoptertes interesser i Norge.

* Han fortalt også at "Adoptertes Landsforening" var innstilte sin organiserte virksomhet for lang tid tilbake

* Han sa at det sto fritt til alle å ringe til ham eller kontakte ham på annen måte, om de hadde noe på hjertet eller spørsmål de måtte være opptatt av å få svar på.

Slik forløp samtalen.

mvh

Du trengte vel ikke å ta en telefon engang. Kanskje det bare var å se seg selv i speilet og snakke litt med seg selv?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/110832-vedr-mottatte-klager/#findComment-656643
Del på andre sider

Hei dere!

Slik forløp samtalen.

mvh

Særlig.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/110832-vedr-mottatte-klager/#findComment-656786
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...