Gå til innhold

Tenkepause fra "beriket"

Anbefalte innlegg

Gjest beriket

Hei til interesserte.

Et godt råd jeg fikk utenfor "DOL-miljøet", var å ta en tenkepause herfra - som skribent. Ble også anbefalt å analysere "DOL-erfaringene" til i fred og ro for å forstå dette "adopsjonsfenomenet" som så tydelig kom til syne på DOL's "Adopsjon".

Jeg her merket meg at de mest verdifulle innspillene og innleggene er kommet fra de som ikke står å finne i den såkalte "nicklisten" som synes å være en integrert del av DOL's "Adopsjon".

Til neste gang dere får oppleve bevingede og engasjerende innspill fra "beriket":

Ha en riktig god sommer med familiekos og rensing av kropp og sjel i Norges herlige natur!

Masse hilsener fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/110853-tenkepause-fra-beriket/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sitat "beriket":

"Jeg her merket meg at de mest verdifulle innspillene og innleggene er kommet fra de som ikke står å finne i den såkalte "nicklisten" som synes å være en integrert del av DOL's "Adopsjon"".

Ja, de jeg har skrevet har vel vært vanskelig og svelge tenker jeg.

Men, takk for reklamen. Dere som er nye finner den forferdelige nicklisten på http://www.nicklisten.com

Hilsen

Gjest beriket

Sitat "beriket":

"Jeg her merket meg at de mest verdifulle innspillene og innleggene er kommet fra de som ikke står å finne i den såkalte "nicklisten" som synes å være en integrert del av DOL's "Adopsjon"".

Ja, de jeg har skrevet har vel vært vanskelig og svelge tenker jeg.

Men, takk for reklamen. Dere som er nye finner den forferdelige nicklisten på http://www.nicklisten.com

Hilsen

..bra den ColPappa, for det den er ment å være og være for.

(Tror jeg, da jeg ikke er registrert der.)

Fint å se at du innrømmer at du skifter nick fra ditt vanlige, når du vil snakke negativt om andre. (Kanskje bare "skryt" fra din side?)

Selv finner jeg nicklisten bra til å få avslørt hvem og hva som skjuler seg bak de forskjellige nick har på DOL's adopsjon, og det - er ikke "forferdelig!

Stå på videre!

God sommer til dere på "listen" også!

Mange hilsener fra

..bra den ColPappa, for det den er ment å være og være for.

(Tror jeg, da jeg ikke er registrert der.)

Fint å se at du innrømmer at du skifter nick fra ditt vanlige, når du vil snakke negativt om andre. (Kanskje bare "skryt" fra din side?)

Selv finner jeg nicklisten bra til å få avslørt hvem og hva som skjuler seg bak de forskjellige nick har på DOL's adopsjon, og det - er ikke "forferdelig!

Stå på videre!

God sommer til dere på "listen" også!

Mange hilsener fra

Du skrev: "Fint å se at du innrømmer at du skifter nick fra ditt vanlige, når du vil snakke negativt om andre. (Kanskje bare "skryt" fra din side?)"

Hvordan fikk du dette ut av mitt innlegg?

Gjest beriket

Du skrev: "Fint å se at du innrømmer at du skifter nick fra ditt vanlige, når du vil snakke negativt om andre. (Kanskje bare "skryt" fra din side?)"

Hvordan fikk du dette ut av mitt innlegg?

Siden du spør så skrev du vel:

"Ja, de jeg har skrevet har vel vært vanskelig og svelge tenker jeg."

Skal det nå hete at du IKKE har skrevet noen innlegg under andre nick enn ditt "ColPappa"?

Med hilsen

Siden du spør så skrev du vel:

"Ja, de jeg har skrevet har vel vært vanskelig og svelge tenker jeg."

Skal det nå hete at du IKKE har skrevet noen innlegg under andre nick enn ditt "ColPappa"?

Med hilsen

Nå har jeg ikke svart deg med annet enn mitt eget nick. Jeg kan egentlig ikke ikke erindre at jeg har svart deg etter 18.mai i det hele tatt. Det var det jeg prøvde å fleipe om - vanskelig og svelge da det ikke var noen svar til deg fra meg.

Annonse

Gjest beriket

Nå har jeg ikke svart deg med annet enn mitt eget nick. Jeg kan egentlig ikke ikke erindre at jeg har svart deg etter 18.mai i det hele tatt. Det var det jeg prøvde å fleipe om - vanskelig og svelge da det ikke var noen svar til deg fra meg.

Litt morro må det gå ann å ha når du legger ut en slik "fristelse"!

Har lest et sted at du ikke driver med "nick-hopping"!

Gjest beriket

Bortsett fra at det er riktig, hvor har du hørt det?

Hei du!

Hva jeg har fått og får høre om deg, vil jeg selvsagt ikke finne på å presentere her på DOL eller andre nettsteder!

Jeg nevnte noe jeg hadde sett med egne øyne du selv hadde skrevet her på DOL.

Hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...