Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Kinamamma 1

Hei Ling!

Jeg vet ikke om du husker meg men vi har truffet hverandre på et kinatreff i Stavanger for noen år tilbake.

Jeg har prøvd å maile deg noen ganger tidligere men jeg har ikke hørt fra deg på lenge.

Gratulerer med godkjennelsen,håper at det går flott med minsten. Her i huset har vi to jenter som har tatt over det meste av kontrollen i heimen:o)) og storebror vokser oss over hodet.

Jeg har tenkt på at jeg skulle tatt meg en tur på treff i Stavanger,dere har det sikkert kjempegøy,men det klaffer ikke alltid med jobb og unger.

Ha det bra og god sommer!

Klem fra før "bare" Kinamamma, nå

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/110868-endelig-godkjent/#findComment-657791
Del på andre sider

Takk for gratulasjonene. Begynte et øyeblikk å bli nervøse for at vi ikke skulle bli godkjente siden det tok såpass lang tid i forhold til andre. Selv om det ikke var noen grunn for at det skulle skje.

Nå er alle papirene bestilt. Brevet vårt er kladdet og bildene ligger klar til å settes sammen. Håper alt kommer innen lørdag slik at vi kan ta ferie uten å tenke på at jeg heller skulle vært hjemme å passet postkassen.

Ønsker alle en god sommer med masse sol og en haug med gladmeldinger.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/110868-endelig-godkjent/#findComment-658015
Del på andre sider

Brasilmamma..

Takk for gratulasjonene. Begynte et øyeblikk å bli nervøse for at vi ikke skulle bli godkjente siden det tok såpass lang tid i forhold til andre. Selv om det ikke var noen grunn for at det skulle skje.

Nå er alle papirene bestilt. Brevet vårt er kladdet og bildene ligger klar til å settes sammen. Håper alt kommer innen lørdag slik at vi kan ta ferie uten å tenke på at jeg heller skulle vært hjemme å passet postkassen.

Ønsker alle en god sommer med masse sol og en haug med gladmeldinger.

Hei Ling og gratulerer så mye!!

Vi venter selv på godkjenning far Bufa. Har det seg slik at man begynner å klippe og lime album allerede når godkjenninga er klar/på vei...?

Skrekk og gru, har nesten ingen normale bilder av meg selv... :{

Og hva slags brev "forfatter" dere i disse dager?

Er helt grønn, og synes det er litt lite info ang. forberedelser av slke ting fra IA. Eller er det jeg som stresser litt kanskje....? "sukk"

Klem fra Brasilmamma og lykke til videre!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/110868-endelig-godkjent/#findComment-658164
Del på andre sider

Hei Ling og gratulerer så mye!!

Vi venter selv på godkjenning far Bufa. Har det seg slik at man begynner å klippe og lime album allerede når godkjenninga er klar/på vei...?

Skrekk og gru, har nesten ingen normale bilder av meg selv... :{

Og hva slags brev "forfatter" dere i disse dager?

Er helt grønn, og synes det er litt lite info ang. forberedelser av slke ting fra IA. Eller er det jeg som stresser litt kanskje....? "sukk"

Klem fra Brasilmamma og lykke til videre!!

Hei

I Kina er det slik at du sender over en del bilder sammen med de andre papirene som går til Kina. Når jeg begynte å se kritisk på bildene vi har tatt det siste året så er det ikke så mange som jeg ville brukt i en presentasjon av oss og vår familie. Jeg har derfor denne gang tatt en del bilder akkurat med tanke på dette.

Det brevet som vi sender er et brev som oss, vår familie, barn,interesser osv. hvor vi med våre ord prøver å gi et bilde av hvem vi er. Dette er nok veldig forskjellig fra land til land.

Ønsker deg lykke til med godkjenningen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/110868-endelig-godkjent/#findComment-658178
Del på andre sider

Hei Ling!

Jeg vet ikke om du husker meg men vi har truffet hverandre på et kinatreff i Stavanger for noen år tilbake.

Jeg har prøvd å maile deg noen ganger tidligere men jeg har ikke hørt fra deg på lenge.

Gratulerer med godkjennelsen,håper at det går flott med minsten. Her i huset har vi to jenter som har tatt over det meste av kontrollen i heimen:o)) og storebror vokser oss over hodet.

Jeg har tenkt på at jeg skulle tatt meg en tur på treff i Stavanger,dere har det sikkert kjempegøy,men det klaffer ikke alltid med jobb og unger.

Ha det bra og god sommer!

Klem fra før "bare" Kinamamma, nå

Hei

Takk for sist ja. Det er noen år siden. Her går alt bare bra. Prinsessen er en pratsom og morsom jente. Så nå er det klart for en storesøster neste år en gang. Vi gleder oss til å få oppleve dette fantastiske en gang til selv om jeg er "litt" roligere denne gang.

Det hadde vært kjekt om du fikk det til å være med på et treff en gang. Neste gang snakket vi om å møtes med unger for første gang.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/110868-endelig-godkjent/#findComment-659093
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...