Gå til innhold

Bytte av behandler

Anbefalte innlegg

Gjest loggi

Jeg føler jeg ikke får noe utbytte av terapien. Behandleren min viser ingen vilje over å forstå meg og mine problemer.

Hvordan går man fram for å få byttet behandler? Er det noe man har krav på?

Jeg har ganske lav selvtillitt og er ikke normalt typen som klager, men føler at jeg ikke kommer noen vei slik situasjonen er nå.

Synes det er et ganske ubehagelig tema å ta opp med psykologen, og det siste jeg ønsker er å uttrykke ønske om skifte hvis jeg likevel må fortsette å gå til ham.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/110916-bytte-av-behandler/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Miss Saigon

Du har krav på å få en ny behandler hvis du føler at kjemien ikke stemmer med den behandleren du har i dag. Eller at du føler at behandlingen ikke går framover.

Det du må gjøre er å ta dette opp med din behandler. Så vil h*n hjelpe deg å få en ny.

Kanskje det hjelper å bare snakke om hvordan du føler det. Fortelle behandler at du føler at h*n gjør det og det feil. Kanskje det kan endres og kanskje behandlingen blir bedre og går framover da.

Du må i allefall diskutere dette med behandleren din.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/110916-bytte-av-behandler/#findComment-657894
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...