Gå til innhold

Ante ikke at virkeligheten er så virkelig...

Anbefalte innlegg

firebird1365380441

Vært hjemme i 2 dager nå. Tankekjør! Angst!

Jeg har visst glemt at virkeligheten er så virkelig...

Noen med liknende erfaringer???

Hjelpe, trøste og bære!!!

Men jeg må fikse dette!

Skal fikse dette!

Det ble bare litt mye for meg sånn med en gang...

Skjelvende klem :))

Fortsetter under...

Kan du ikke gjøre noe konkret og praktisk, for å avlede tankekjøret ditt?

* F.eks høre på radio, debattprogram, portrettintervju o.l.

* Bake en kake og evt invitere noen

* Løpe en tur

* Sykle en tur

* Spill en gammel hit-favoritt på anlegget ditt

* Ta en telefon til noen som har tid til å lytte, eller noen som skravler om andre, morsomme ting som får tankene dine over på noe annet

Jeg tror det er viktig å ikke la seg fange av slike tanker. Vær bevisst på det.

Klem fra

Hold ut, firebird - det blir bedre. Klart livet utenfor virker skremmende nå, du er jo ikke vant til det lenger. Men hold på alt det positive du har tenkt i tiden innenfor. Og godta at det er et lite "kultursjokk" å væøre ute... om du innstiller deg på det, venner du deg til det også :o)

Det er ingen grunn til at du skal leve på samme måte og med samme problemer som for flere år siden. Du har forandret deg, og kan klare dette nå :-)

Stå på!

stor klem fra

firebird1365380441

Hold ut, firebird - det blir bedre. Klart livet utenfor virker skremmende nå, du er jo ikke vant til det lenger. Men hold på alt det positive du har tenkt i tiden innenfor. Og godta at det er et lite "kultursjokk" å væøre ute... om du innstiller deg på det, venner du deg til det også :o)

Det er ingen grunn til at du skal leve på samme måte og med samme problemer som for flere år siden. Du har forandret deg, og kan klare dette nå :-)

Stå på!

stor klem fra

Takk , alle sammen!

Dere er gull verdt!

Har gjort litt hagearbeid nå, i godt selskap av mygg, klegg og veps. Føles faktisk bedre nå.

Takk for alle tips om hvordan få tankekaoset på avstand.

Have a nice day,all of you!

:)))

Annonse

Gjest calestia

Heier på deg!

Jeg ble urolig da jeg ble skrevet ut fra psykehuset.. og da var liksom alt annerledes enn da jeg kom inn.

Kjemperart.

Så om du får en reaksjon nå, så er vel det helt normalt.

Det er mye å ta ansvar for, og mye å holde orden på, men ting går glattere etterhvert.

dessuten... så forventer jeg besøk i sommer... :)))))

klems!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...