Gå til innhold

Ulv!!!


Gjest lei av unødvendig personangrep!!!

Anbefalte innlegg

Komme til far....

*kniirk, klikk*

(Spenner rottefella)

Og igjen viser du at du ikke kan føre en saklig debatt, men kun vrøvler.

At du vrøvler her er ikke overraskende.

At du bruker DOL til å trakassere og mobbe uskyldige sier mye om hvem du er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 199
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    88

  • Ulv I Faarikaal

    40

  • Zirine

    16

  • mrxx

    10

Mest aktive i denne tråden

Ulv I Faarikaal

Og igjen viser du at du ikke kan føre en saklig debatt, men kun vrøvler.

At du vrøvler her er ikke overraskende.

At du bruker DOL til å trakassere og mobbe uskyldige sier mye om hvem du er.

Tut-tut-tit-tut-tut-tut

*ringer Anticimex*

Hallo ? nei, de jobber ikke på søndager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tut-tut-tit-tut-tut-tut

*ringer Anticimex*

Hallo ? nei, de jobber ikke på søndager.

Vrøvl gjerne videre. Det er bedre enn din trakassering og mobbing av uskyldige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Svært konsist, korrekt og velformulert!!*Applaus*

I tillegg til morsomt.*L*

Takk.

Klar melding det ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk.

Klar melding det ?

Så da følger du kanskje din egen oppfordring, istedet for å forpeste fora med hat og trakassering av uskyldige mennesker.

Mobberen fra ungdomsskolen som aldri ble voksen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ulv I Faarikaal

Så da følger du kanskje din egen oppfordring, istedet for å forpeste fora med hat og trakassering av uskyldige mennesker.

Mobberen fra ungdomsskolen som aldri ble voksen?

Jeg så nettopp noen ekle flatmark på TV. De var ekle de.

Æsj og fy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så nettopp noen ekle flatmark på TV. De var ekle de.

Æsj og fy.

All verdens pisspreik klarer ikke å bortforklare din trakassering av innvandrere, asylsøkere og andre uskyldige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

All verdens pisspreik klarer ikke å bortforklare din trakassering av innvandrere, asylsøkere og andre uskyldige.

Se ! En gjøk !

*Peker ut av vinduet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Fortsett gjerne med dette våset ditt. Det trakasserer ihvertfall ingen. :-)

OK. Det er et program om ditt forbilde Osama på TV i dag 23:35, han som ikke er som de fleste muslimer vet du, som bare er en enkeltperson som ikke er representativ for alle muslimer og som ingen muslimer kan ta ansvar for og skal ta igjen for urett skjedd han i barndommen, som bare en mor kan elske og som alle muslimer ser opp til og tar avstand fra, som ikke skjules av alle muslimer på en gang bare noen, men ingen vet om er levende eller død osv ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

OK. Det er et program om ditt forbilde Osama på TV i dag 23:35, han som ikke er som de fleste muslimer vet du, som bare er en enkeltperson som ikke er representativ for alle muslimer og som ingen muslimer kan ta ansvar for og skal ta igjen for urett skjedd han i barndommen, som bare en mor kan elske og som alle muslimer ser opp til og tar avstand fra, som ikke skjules av alle muslimer på en gang bare noen, men ingen vet om er levende eller død osv ?

Ja, OBL er omtrent så representativ for muslimer som Adolf Hitler er for kristne.

Kom til poenget...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Ja, OBL er omtrent så representativ for muslimer som Adolf Hitler er for kristne.

Kom til poenget...

Gidder ikke. Men programmet var interessant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gidder ikke. Men programmet var interessant.

Som vanlig har du ikke noe poeng, men individuelle eksempler på "slemme" muslimer, osv.

Ikke videre vanskelig å finne, eller usannsynlig, tatt i betraktning av at 20% av jordens befolkning er muslimer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ler*

Du skriver: "Husj !

*feier med sopelima*"

Så jeg skal ikke få uttrykke meg?

Det er "intrisangt" hvordan du påstår at folk fratar deg "ytringsfriheten" når dine løgner og trakassering avsløres, mens du selv åpenbart ikke er så interessert i ytringsfrihet for andre...

Din dobbelmoral er så åpenbart at det er pinlig.

Du spør Ulv om du ikke kan få uttrykke deg? Men kan ikke Ulv få lov til det da?

Hadde du enda skjønt hva du holdt på med. Du har en utrolig merkelig diskusjonsteknikk. Enda du får mange tilbakemeldinger på det så forstår du det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du spør Ulv om du ikke kan få uttrykke deg? Men kan ikke Ulv få lov til det da?

Hadde du enda skjønt hva du holdt på med. Du har en utrolig merkelig diskusjonsteknikk. Enda du får mange tilbakemeldinger på det så forstår du det ikke.

Hei,

Jeg får både offentlige meldinger og private eposter som takker meg for at jeg gidder.

Jo, UiF har selvsagt rett til å ytre seg - er det noen som har nektet ham det? Ikke meg.

Men når UiF ytrer seg på en måte som trakasserer uskyldige mennesker, så må han selvsagt regne med "negative tilbakemeldinger". Og det er dem han sutrer for.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Jeg får både offentlige meldinger og private eposter som takker meg for at jeg gidder.

Jo, UiF har selvsagt rett til å ytre seg - er det noen som har nektet ham det? Ikke meg.

Men når UiF ytrer seg på en måte som trakasserer uskyldige mennesker, så må han selvsagt regne med "negative tilbakemeldinger". Og det er dem han sutrer for.

Med vennlig hilsen

Det er alltid noen som vil gi deg støtte, det er alltid noen som er "lik" deg selv, men det betyr ikke at du har en god diskusjonsform for det.

Du har nok flere mot deg for formen din, enn med og det burde du ta til etterretning.

Husk nå at det er diskusjonsformen din jeg kritiserer og ikke arbeidet ditt mot rasisme.

Etter min mening ødelegger du mer enn du skaper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er alltid noen som vil gi deg støtte, det er alltid noen som er "lik" deg selv, men det betyr ikke at du har en god diskusjonsform for det.

Du har nok flere mot deg for formen din, enn med og det burde du ta til etterretning.

Husk nå at det er diskusjonsformen din jeg kritiserer og ikke arbeidet ditt mot rasisme.

Etter min mening ødelegger du mer enn du skaper.

Du skriver: "Etter min mening ødelegger du mer enn du skaper."

Det er intet som forhindrer DEG i å gå foran med et godt eksempel med anti-rasistiske innlegg - men det forekommer meg at jeg ikke har sett ett eneste ett av deg....

Hvorfor ikke?

Foreslår at du istedet for å beskjeftige deg med å kritisere min måte å skrive på, faktisk gjør noe selv.

Når du så har noe å vise til, vil din mening kanskje veie noe tyngre enn det den gjør nå.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...