Gå til innhold

Ulv!!!


Gjest lei av unødvendig personangrep!!!

Anbefalte innlegg

Godt spørsmål, som selvsagt burde vært rettet til UiF når han benekter at han trakasserer asylsøkere, muslimer osv.

Eller hvem skal avgjøre om du trakasserer meg?

Med vennlig hilsen

Innleggene står her - dine innrømmelser også. De snakker for seg selv, og jeg har i grunnen ikke mer å tilføye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 199
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    88

  • Ulv I Faarikaal

    40

  • Zirine

    16

  • mrxx

    10

Mest aktive i denne tråden

Ulv I Faarikaal

Godt spørsmål, som selvsagt burde vært rettet til UiF når han benekter at han trakasserer asylsøkere, muslimer osv.

Eller hvem skal avgjøre om du trakasserer meg?

Med vennlig hilsen

Godt spørsmål, som selvsagt burde vært rettet til sør når han benekter at han trakasserer.

Eller hvem skal avgjøre om du trakasserer meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Fortsett gjerne med dette våset ditt. Det trakasserer ihvertfall ingen. :-)

Fortsett gjerne med dette våset ditt. Det trakasserer ihvertfall ingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Vrøvl gjerne videre. Det er bedre enn din trakassering og mobbing av uskyldige.

Vrøvl gjerne videre. Det er bedre enn din trakassering og mobbing av uskyldige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Så det er verre å "trakassere" 1 person (deg) enn det er å trakassere mange hundretusen personer, slik du gjør?

Det du får smake her er bare litt av det du administrerer til store grupper helt uskyldige mennesker, som du ikke engang har møtt!

Det du får smake her er bare litt av det du administrerer til helt uskyldige mennesker, som du ikke engang har møtt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Demokratiet er ikke alltid rettferdig

Interessant forandring av emne, men men...

Du skriver: "Ingen kriminelle er det før de er dømt, eller blir tatt på fersk gjerning. Mange slipper unna."

Likevel blir de uskyldige hengt ut til spott og spe av UiF og hans medsammensvorne...

Trakassering av folk pga hudfargen...

===

Det siste du nevner ble innrømmet forleden.

Og et godt eksempel er "innvandreren" som har blitt stoppet 17 ganger av politiet fordi han hadde en ny sykkel.

Så polititet er rasister, er det derfor utlendinger opptrer så overrepresentert i statistikkene ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt spørsmål, som selvsagt burde vært rettet til sør når han benekter at han trakasserer.

Eller hvem skal avgjøre om du trakasserer meg?

Det interessante at man forfølger personer man mener driver med trakassering, man trakasserer selv - samtidig som man hevder sin rett til å gjøre dette - fordi grunnen er så god. Dette gjør sør kontinuerlig, men er ute av stand til å ta inn over seg.

Er man prinsipielt imot trakassering og personforfølgelse, så vil man tro at folk har et ønske om å få foran med et godt eksempel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Det interessante at man forfølger personer man mener driver med trakassering, man trakasserer selv - samtidig som man hevder sin rett til å gjøre dette - fordi grunnen er så god. Dette gjør sør kontinuerlig, men er ute av stand til å ta inn over seg.

Er man prinsipielt imot trakassering og personforfølgelse, så vil man tro at folk har et ønske om å få foran med et godt eksempel.

Ja, interessant.

Vi kjenner jo til fenomenet blodhevn, familier lå i blodfeider i århundrer og hundrevis av mennesker ble drept selv om alle hadde glemt hva den opprinnelige grunnen var.

Samme prinsipp ?

Husker noen hva som startet dette her ? Ikke jeg. Har egentlig ikke gjort noe galt tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du får smake her er bare litt av det du administrerer til helt uskyldige mennesker, som du ikke engang har møtt!

Det jeg skriver er skrevet til én person, deg, og er basert på den trakasseringen du bedriver til jøder, muslimer, og hvem-det-nå-enn-er-idag.

Det du skriver er til store folkegrupper, som "innvandrere", som består av INDIVIDER du overhodet ikke vet noe om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så da følger du kanskje din egen oppfordring, istedet for å forpeste fora med hat og trakassering av uskyldige mennesker.

Du er ikke noe "uskyldig menneske", ref dine innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt spørsmål, som selvsagt burde vært rettet til sør når han benekter at han trakasserer.

Eller hvem skal avgjøre om du trakasserer meg?

Enkelt svar: jeg besvarer dine trakasserende innlegg som du poster først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det interessante at man forfølger personer man mener driver med trakassering, man trakasserer selv - samtidig som man hevder sin rett til å gjøre dette - fordi grunnen er så god. Dette gjør sør kontinuerlig, men er ute av stand til å ta inn over seg.

Er man prinsipielt imot trakassering og personforfølgelse, så vil man tro at folk har et ønske om å få foran med et godt eksempel.

Om så var, så er det fremdeles langt verre å trakassere hundretusenvis av uskyldige mennesker enn ett menneske (som har postet hat-innlegg mot disse.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, interessant.

Vi kjenner jo til fenomenet blodhevn, familier lå i blodfeider i århundrer og hundrevis av mennesker ble drept selv om alle hadde glemt hva den opprinnelige grunnen var.

Samme prinsipp ?

Husker noen hva som startet dette her ? Ikke jeg. Har egentlig ikke gjort noe galt tror jeg.

Du skriver: "Husker noen hva som startet dette her ? Ikke jeg. Har egentlig ikke gjort noe galt tror jeg."

Det tror sikkert ikke de fleste som mobber andre uskyldige heller, og det er en del av problemet.

Og ja, jeg husker utmerket godt hvem som startet - dine hat-tråder som du starter ca. ukentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innleggene står her - dine innrømmelser også. De snakker for seg selv, og jeg har i grunnen ikke mer å tilføye.

Du har vel aldri hatt noe å tilføye, Zirine, annet enn sur galle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om så var, så er det fremdeles langt verre å trakassere hundretusenvis av uskyldige mennesker enn ett menneske (som har postet hat-innlegg mot disse.)

Du kan ikke poste trakasserende innlegg gjennomsyret med personforfølgelse og samtidig be andre slutte med det. Det er min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så polititet er rasister, er det derfor utlendinger opptrer så overrepresentert i statistikkene ?

Selvsagt er en del av politiet rasistisk, akkurat som en del av resten av befolkningen er det.

Kom gjerne med en konklusjon...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vrøvl gjerne videre. Det er bedre enn din trakassering og mobbing av uskyldige.

Så lenge du starter tråder med mobbing av uskyldige innvandrere, asylsøkere, jøder, osv, er du ikke selv "uskyldig".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Du skriver: "Husker noen hva som startet dette her ? Ikke jeg. Har egentlig ikke gjort noe galt tror jeg."

Det tror sikkert ikke de fleste som mobber andre uskyldige heller, og det er en del av problemet.

Og ja, jeg husker utmerket godt hvem som startet - dine hat-tråder som du starter ca. ukentlig.

Og når det ikke fins et slikt innlegg som du skiver om ?

Da lyver du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ikke poste trakasserende innlegg gjennomsyret med personforfølgelse og samtidig be andre slutte med det. Det er min mening.

Det må du gjerne mene, og viser jo din dobbelmoral ettersom du gjør det samme mot meg som du kritiserer meg for.

Det er fremdeles noe helt annet å poste innlegg hvor man trakasserer f. eks. "jøder" enn å poste svar hvor man kritiserer personen som trakasserer "jødene" eller "muslimene" osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har vel aldri hatt noe å tilføye, Zirine, annet enn sur galle.

Vel ... innleggene står her de ... både mine og dine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...