Gå til innhold

Ulv!!!


Gjest lei av unødvendig personangrep!!!

Anbefalte innlegg

Og når det ikke fins et slikt innlegg som du skiver om ?

Da lyver du.

Både jeg og andre har påpekt innleggenes eksistens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 199
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    88

  • Ulv I Faarikaal

    40

  • Zirine

    16

  • mrxx

    10

Mest aktive i denne tråden

Vel ... innleggene står her de ... både mine og dine.

Selvsagt.

Der viser du at du gjør akkurat det du kritiserer meg for å gjøre...

På tide med litt selvkritikk, Zirine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsett gjerne med dette våset ditt. Det trakasserer ihvertfall ingen.

Nei, det jeg skriver til deg er svar på din trakassering av uskyldige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Felicia24

Det må du gjerne mene, og viser jo din dobbelmoral ettersom du gjør det samme mot meg som du kritiserer meg for.

Det er fremdeles noe helt annet å poste innlegg hvor man trakasserer f. eks. "jøder" enn å poste svar hvor man kritiserer personen som trakasserer "jødene" eller "muslimene" osv.

Kan du vise til noen konkrete eksempler i innlegg Ulv har skrevet, som tyder på trakassering???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt.

Der viser du at du gjør akkurat det du kritiserer meg for å gjøre...

På tide med litt selvkritikk, Zirine?

Du mener jeg trakasserer deg nå?

Du verden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor er de ?

I arkivet, uten at jeg gidder å lese gjennom dine innlegg enda en gang for å finne det åpenbare.

Det være seg innlegg om å skremme muslimer med griser, idioti om muslimer, løgnaktigheter og falske insinuasjoner om asylsøkere og innvandrere, osv i det uendelige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Om så var, så er det fremdeles langt verre å trakassere hundretusenvis av uskyldige mennesker enn ett menneske (som har postet hat-innlegg mot disse.)

Hvor er innleggene ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt.

Der viser du at du gjør akkurat det du kritiserer meg for å gjøre...

På tide med litt selvkritikk, Zirine?

Forskjellen på deg og de fleste andre er at vi faktisk innrømmer å skrive personfokuserende innlegg.

Det gjør ikke du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Felicia24

Du mener jeg trakasserer deg nå?

Du verden :)

Det er jo enkelte som på et underlig vis klarer å tolke hva som helst til å bli det mest ondskapfulle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ulv I Faarikaal

Kjære venn!

Du mener altså at det er helt greit med rasisme-fremmende innlegg på DOL?

Jeg er grunnleggende imot sensur. Og Fårikål blamerer egentlig bare seg selv med slike uttalelser. Men når det blir et mønster av det: en konstant strøm av innlegg hvis eneste mål er å spre fordommer om innvandrere, mener jeg det er betimelig å reagere.

At Fårikål selv ikke har vett til litt selvjustis, er skremmende i seg selv.

Beste hilsen

Hvor er innleggene ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Hei,

Jeg får både offentlige meldinger og private eposter som takker meg for at jeg gidder.

Jo, UiF har selvsagt rett til å ytre seg - er det noen som har nektet ham det? Ikke meg.

Men når UiF ytrer seg på en måte som trakasserer uskyldige mennesker, så må han selvsagt regne med "negative tilbakemeldinger". Og det er dem han sutrer for.

Med vennlig hilsen

Hvor er innleggene ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Hei,

Hvilket "fornuftig" svar forventer du til trakassering av jøder, muslimer, osv?

UiF er fullstendig klar over hva han gjør. Han vet utmerket godt at han mobber uskyldige. Han er ikke interessert i noen saklig diskusjon.

===

Og likefullt - hvorfor forventer du at jeg skal måtte bedrive voksenopplæring av UiF og andre? Det er vel ikke min plikt mer enn din?

===

Videre - kritikken din burde vel rettes mot UiFs sine innlegg, og ikke hvordan jeg velger å besvare dem?

Med vennlig hilsen

Hvor er innleggene ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du vise til noen konkrete eksempler i innlegg Ulv har skrevet, som tyder på trakassering???

Hei,

Jeg gidder ikke tråle gjennom DOLs arkiv, men han har skrevet innlig om å skremme muslimer med griser, generelt idioti om muslimer, løgnaktigheter og falske insinuasjoner om asylsøkere og innvandrere, osv i det uendelige.

For eksempel - sitere noen voldelige suraer fra koranen, og insinuere at vanlige muslimer lever etter dette.

Det er omtrent som å påstå at de fleste kristne er nazister, eller lignende.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Så lenge du starter tråder med mobbing av uskyldige innvandrere, asylsøkere, jøder, osv, er du ikke selv "uskyldig".

Hvor er innleggene ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...