Gå til innhold

Ulv!!!


Gjest lei av unødvendig personangrep!!!

Anbefalte innlegg

Ikke har han innrømmet å gjøre det og ikke har noen andre seriøst påvist noen slike innlegg som jeg har sett.

Jeg betrakter sør som en ondskapsfull løgner til han beviser noe annet.

Hva du betrakter meg som er selvsagt ditt eget problem.

Som flere andre her har påpekt, bedriver UiF trakassering av uskyldige grupper (innvandrere, asylsøkere, muslimer, osv) gjennom sine innlegg.

Og jeg antar at du er enig i at det er ikke noe bedre å trakassere muslimer i 2003 enn det var å trakassere jøder i 1937?

Det UiF bedriver er akkurat det samme. Trakassering blir ikke bedre om du bytter folkegruppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 199
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    88

  • Ulv I Faarikaal

    40

  • Zirine

    16

  • mrxx

    10

Mest aktive i denne tråden

Gjest Demokratiet er ikke alltid rettferdig

Hva du betrakter meg som er selvsagt ditt eget problem.

Som flere andre her har påpekt, bedriver UiF trakassering av uskyldige grupper (innvandrere, asylsøkere, muslimer, osv) gjennom sine innlegg.

Og jeg antar at du er enig i at det er ikke noe bedre å trakassere muslimer i 2003 enn det var å trakassere jøder i 1937?

Det UiF bedriver er akkurat det samme. Trakassering blir ikke bedre om du bytter folkegruppe.

Men ingen andre sier de har sett disse innleggene ! Bare du !

Vet du noe vi andre ikke vet ? Synske evner ?

Fortell !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Vrøvl gjerne videre. Det er bedre enn din trakassering og mobbing av uskyldige.

Legg merke til og noter at jeg aldri har bedt webmaster slette noe av det du har skrevet noen sinne. Det plager meg ikke, og jeg vil holde fram som før, ikke nøyaktig som før. Et nytt tiltak er innført.

Men jeg kan innrømme at jeg tar innspill til etterretning om jeg får en saklig korreks med sannsynlig begrunnelse og gjerne noe håndfast. Verre er det ikke, og sånte er interessant. Trusler og løse, ubegrunnete ondsinnete påstander fra andre blir stående som akkurat det, og det tar jeg ikke seriøst. Og: den som roper i skogen får svar, dritt blir til mere dritt som vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men ingen andre sier de har sett disse innleggene ! Bare du !

Vet du noe vi andre ikke vet ? Synske evner ?

Fortell !

Om jeg vet noe du ikke vet?

Høyst sannsynlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg merke til og noter at jeg aldri har bedt webmaster slette noe av det du har skrevet noen sinne. Det plager meg ikke, og jeg vil holde fram som før, ikke nøyaktig som før. Et nytt tiltak er innført.

Men jeg kan innrømme at jeg tar innspill til etterretning om jeg får en saklig korreks med sannsynlig begrunnelse og gjerne noe håndfast. Verre er det ikke, og sånte er interessant. Trusler og løse, ubegrunnete ondsinnete påstander fra andre blir stående som akkurat det, og det tar jeg ikke seriøst. Og: den som roper i skogen får svar, dritt blir til mere dritt som vanlig.

..eh... hva så?

Dine bortforklaringer og mangel på selvinnsikt overbeviser ingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Demokratiet er ikke alltid rettferdig

Om jeg vet noe du ikke vet?

Høyst sannsynlig.

Alle som er blitt overfalt av utlendinger må være rasister, er det teorien ?

Vi innfører en regel: alle som blir utsatt for overgrep fra utlendinger skal få stempel i passet som rasist, automatisk ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle som er blitt overfalt av utlendinger må være rasister, er det teorien ?

Vi innfører en regel: alle som blir utsatt for overgrep fra utlendinger skal få stempel i passet som rasist, automatisk ?

Og den fantasien har du fra???

Man er rasist hvis man tillegger andre "åndelige egenskaper" (slik som lojalitet, tendens til kriminalitet, intelligens, osv) basert på folkegruppe/rase.

Dette er en slags vulgær-kommunisme, hvor man grupperer folk etter hudfarge osv, istedet for å se på mennesker som individer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Demokratiet er ikke alltid rettferdig

Og den fantasien har du fra???

Man er rasist hvis man tillegger andre "åndelige egenskaper" (slik som lojalitet, tendens til kriminalitet, intelligens, osv) basert på folkegruppe/rase.

Dette er en slags vulgær-kommunisme, hvor man grupperer folk etter hudfarge osv, istedet for å se på mennesker som individer.

Ingen kriminelle er det før de er dømt, eller blir tatt på fersk gjerning. Mange slipper unna.

Noen sa at grunnen til at så mange utenlandskættede opptrer på kriminalstatsitikken skyldes at politiet er rasister, stemmer det ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen kriminelle er det før de er dømt, eller blir tatt på fersk gjerning. Mange slipper unna.

Noen sa at grunnen til at så mange utenlandskættede opptrer på kriminalstatsitikken skyldes at politiet er rasister, stemmer det ?

Interessant forandring av emne, men men...

Du skriver: "Ingen kriminelle er det før de er dømt, eller blir tatt på fersk gjerning. Mange slipper unna."

Likevel blir de uskyldige hengt ut til spott og spe av UiF og hans medsammensvorne...

Trakassering av folk pga hudfargen...

===

Det siste du nevner ble innrømmet forleden.

Og et godt eksempel er "innvandreren" som har blitt stoppet 17 ganger av politiet fordi han hadde en ny sykkel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tar du utfordringen?

Og den fantasien har du fra???

Man er rasist hvis man tillegger andre "åndelige egenskaper" (slik som lojalitet, tendens til kriminalitet, intelligens, osv) basert på folkegruppe/rase.

Dette er en slags vulgær-kommunisme, hvor man grupperer folk etter hudfarge osv, istedet for å se på mennesker som individer.

"Dette er en slags vulgær-kommunisme, hvor man grupperer folk etter hudfarge osv, istedet for å se på mennesker som individer."

Så du mener at det å tilhører en gruppe ikke betyr noe? At bakgrunn, språk, kultur, osv. ikke betyr noe for individer. At det ikke spiller inn på hvem man er?

Jeg tilhører en minoritetsgruppe, og har litt å si om saken,

Men vil vite hva du synes om det først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Dette er en slags vulgær-kommunisme, hvor man grupperer folk etter hudfarge osv, istedet for å se på mennesker som individer."

Så du mener at det å tilhører en gruppe ikke betyr noe? At bakgrunn, språk, kultur, osv. ikke betyr noe for individer. At det ikke spiller inn på hvem man er?

Jeg tilhører en minoritetsgruppe, og har litt å si om saken,

Men vil vite hva du synes om det først.

Hei,

Det betyr så mye eller lite som individet vil det skal bety.

Videre, "kultur" er et veldig vagt begrep, og overhodet ikke nok til å (for)dømme noen. Drapsmennene i Baneheia, UiF og undertegnede er alle representanter (på hver vår måte) for "norsk kultur", og heldigvis er vi veldig forskjellige.

Kultur eller "folkegruppe" betyr ikke nok til at man kan henge ut folk fra visse folkegrupper (enten man snakker om jøder, muslimer, asiater, nordmann, osv) basert på at noen er medlem i denne folkegruppen.

Så ingen benekter at kultur osv har en innflytelse, men den individuelle forskjellen er langt større.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine innlegg er ikke mer trakasserende enn dine. Hva har du tenkt å gjøre med det?

Dobbelmoral er dobbelt osv osv???

===

UiF trakasserer uskyldige - i tusenvis - som aldri har gjort noe galt, og som han ikke engang kjenner.

Jeg kritiserer UiF (personlig, og som individ) nettopp fordi han mobber og trakasser uskyldige (altså, en handling).

Med vennlig hilsen

Det du sier er at det er greit å trakassere bare man selv mener man har god nok grunn.

Interessant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Felicia24

Det du sier er at det er greit å trakassere bare man selv mener man har god nok grunn.

Interessant.

Du sier noe der...

Selv om en mann begår en kriminell handling, så gir det likevel ikke rett til å begå kriminell handling mot han. Uansett hvor gode hensiktene er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det du sier er at det er greit å trakassere bare man selv mener man har god nok grunn.

Interessant.

Spørsmålet var:

"Mine innlegg er ikke mer trakasserende enn dine. Hva har du tenkt å gjøre med det?"

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier noe der...

Selv om en mann begår en kriminell handling, så gir det likevel ikke rett til å begå kriminell handling mot han. Uansett hvor gode hensiktene er.

Nettopp.

De fleste som utfører onde handlinger og/eller har en trakasserende adferd, mener de er i sin fulle rett til nettopp dette - fordi grunnen er så god.

Hvem skal avgjøre om grunnen er god nok? En selv?

Ta den tanken litt videre ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier noe der...

Selv om en mann begår en kriminell handling, så gir det likevel ikke rett til å begå kriminell handling mot han. Uansett hvor gode hensiktene er.

Hei,

Det er sant, men jeg tror neppe du får medhold for at jeg bedriver noen kriminelle handlinger her! :-)

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp.

De fleste som utfører onde handlinger og/eller har en trakasserende adferd, mener de er i sin fulle rett til nettopp dette - fordi grunnen er så god.

Hvem skal avgjøre om grunnen er god nok? En selv?

Ta den tanken litt videre ...

Godt spørsmål, som selvsagt burde vært rettet til UiF når han benekter at han trakasserer asylsøkere, muslimer osv.

Eller hvem skal avgjøre om du trakasserer meg?

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Hei,

Det er sant, men jeg tror neppe du får medhold for at jeg bedriver noen kriminelle handlinger her! :-)

Med vennlig hilsen

Det er sant, men jeg tror neppe du får medhold for at jeg bedriver noen kriminelle handlinger her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Så da følger du kanskje din egen oppfordring, istedet for å forpeste fora med hat og trakassering av uskyldige mennesker.

Mobberen fra ungdomsskolen som aldri ble voksen?

Så da følger du kanskje din egen oppfordring, istedet for å forpeste fora med hat og trakassering av uskyldige mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sant, men jeg tror neppe du får medhold for at jeg bedriver noen kriminelle handlinger her.

Jeg har heller ikke påstått at dine innlegg i denne tråden er kriminelle, men at de er trakasserende og mobbing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...