Gå til innhold

Ulv!!!


Gjest lei av unødvendig personangrep!!!

Anbefalte innlegg

Og det har du??

Hvis du påstår at jeg ikke har det, så kan du neppe kritisere meg for å trakassere noen...

;-)

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 199
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    88

  • Ulv I Faarikaal

    40

  • Zirine

    16

  • mrxx

    10

Mest aktive i denne tråden

Det er jo enkelte som på et underlig vis klarer å tolke hva som helst til å bli det mest ondskapfulle.

Ja, UiF, for eksempel, klarer å tolke min kritikk av hans trakassering av "muslimer", "asylsøkere" osv som "trakassering".

Det er selvsagt hans problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Felicia24

Hvis man søker på slik i basen til DOL så finner man alle innleggene til UiF, og de fleste er bare vrøvl til meg.

Årsaken til at jeg skriver mot UiF er *kun* at han skriver slike innlegg. Uten dem kunne han selvsagt få skrevet sine innlegg om maling og flise-lim fjerning.

Felicia - å trakassere muslimer i år 2003 er ikke det spott bedre enn det var å trakassere jøder i 1937. Begge er/var populære i visse kretser, og begge er moralsk forkastelig.

Med vennlig hilsen

Forstår du ikke at andre tolker innleggene annerledes enn det kanskje du gjør??

Jeg har lest innleggene, Men hvis du ikke kan vise meg et eneste eksempel på at ulv trakkasere deg i innleggene sine, så beviser det bare for meg at du faktisk ikke har noe konkret å vise.

Derfor spør jeg deg for 3. og siste gang: har du noe konkret eksempel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og da møter du jo deg selv i døren, igjen...

Hvem er du som skal bedømme om jeg trakasserer UiF mer enn om du trakasserer meg?

Vel - det kan vi jo diskutere. Hva i innleggene mine til deg mener du kan oppfattes som trakassering?

Så kan vi f.eks ta dine innlegg etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forstår du ikke at andre tolker innleggene annerledes enn det kanskje du gjør??

Jeg har lest innleggene, Men hvis du ikke kan vise meg et eneste eksempel på at ulv trakkasere deg i innleggene sine, så beviser det bare for meg at du faktisk ikke har noe konkret å vise.

Derfor spør jeg deg for 3. og siste gang: har du noe konkret eksempel.

Som jeg har skrevet - jeg gidder ikke lete gjennom gjørmen for å finne "bevis" for deg. Innleggene er mange nok til at mange mennesker føler seg trakassert, og en del sender meg eposter for å takke for at jeg gidder å kritisere UiF. De verste overtrampene hans er dessuten blitt fjernet.

Å "puste på hatets og ondskapens glør" mot noen av samfunnets ofte svakeste grupper er umoralsk. Dette er individer som ALDRI har gjort UiF noe som helst.

====

Hvis jeg i uke etter uke startet tråder om "hvor falske kvinner var", med eksempler på individuelle kvinner som hadde jukset, vært utro, stjålet, tatt barnene, osv i det uendelige - ville du til slutt begynne å mene at jeg trakasserte kvinner?

La oss si at jeg kopierte inn innlegg fra avisene hver gang en kvinne ble tatt for noe ulovlig. Og jeg siterte "Kvinner og Klær" og påstod at dette beviste at kvinner var onde.

La oss nå si at det var 1,3% kvinner i Norge, (istedet for 50%) - ville det jeg gjorde da telle som "mobbing"?

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel - det kan vi jo diskutere. Hva i innleggene mine til deg mener du kan oppfattes som trakassering?

Så kan vi f.eks ta dine innlegg etterpå.

Tja - du startet jo for ganske så lenge siden med å skrive at "slike som deg burde ikke få formere seg", og siden har du jo skrevet en god del innlegg til andre hvor du rakker ned på meg "bak min rygg".

Men nei, det er ikke noe som opptar meg så veldig.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg har skrevet - jeg gidder ikke lete gjennom gjørmen for å finne "bevis" for deg. Innleggene er mange nok til at mange mennesker føler seg trakassert, og en del sender meg eposter for å takke for at jeg gidder å kritisere UiF. De verste overtrampene hans er dessuten blitt fjernet.

Å "puste på hatets og ondskapens glør" mot noen av samfunnets ofte svakeste grupper er umoralsk. Dette er individer som ALDRI har gjort UiF noe som helst.

====

Hvis jeg i uke etter uke startet tråder om "hvor falske kvinner var", med eksempler på individuelle kvinner som hadde jukset, vært utro, stjålet, tatt barnene, osv i det uendelige - ville du til slutt begynne å mene at jeg trakasserte kvinner?

La oss si at jeg kopierte inn innlegg fra avisene hver gang en kvinne ble tatt for noe ulovlig. Og jeg siterte "Kvinner og Klær" og påstod at dette beviste at kvinner var onde.

La oss nå si at det var 1,3% kvinner i Norge, (istedet for 50%) - ville det jeg gjorde da telle som "mobbing"?

Med vennlig hilsen

Har aldri sett e-post adressa di på dol?

Og dessuten syns jeg du i en del tilfeller undervurderer og svakeliggjør "svake grupper".

OG hvorfor kan ikke de som eventuelt føler seg støtt av disse innleggene svare for seg selv, istedenfor at du gjør deg til talsperson for alle "svake grupper"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja - du startet jo for ganske så lenge siden med å skrive at "slike som deg burde ikke få formere seg", og siden har du jo skrevet en god del innlegg til andre hvor du rakker ned på meg "bak min rygg".

Men nei, det er ikke noe som opptar meg så veldig.

Med vennlig hilsen

Skal vi holde oss til denne tråden i første omgang, så holder vi oversikten. Jeg ser ikke bort fra at du muligens har rett, men la oss se nærmere på hva det står om. Skal vi gjøre det?

Du antyder at jeg bedriver trakassering i denne tråden og du ber meg om å ta selvkritikk. Det kan jeg gjerne gjøre, men først må jeg vite hva du har definert som trakassering i mine uttalelser. Jeg skal innrømme at det ikke trer veldig klart frem for meg - sånn umiddelbart. Men for all del - hjelp meg bare.

Så ser vi på dine uttalelser i denne tråden etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri sett e-post adressa di på dol?

Og dessuten syns jeg du i en del tilfeller undervurderer og svakeliggjør "svake grupper".

OG hvorfor kan ikke de som eventuelt føler seg støtt av disse innleggene svare for seg selv, istedenfor at du gjør deg til talsperson for alle "svake grupper"?

Hei,

Mange kjenner eposten min fra før:

[email protected]

Hvis du tilhører en bitteliten del av befolkningen (1,3%), så er det ikke "rettferdig" at du hver eneste dag skal måtte forsvare deg mot det samme vrøvlet, ikke sant?

Hvorfor skal du måtte "bevise" at du er uskyldig, bare fordi "dine foreldre ble født i Pakistan og du har mørk hud"?

Hvis det var en rettssak, så selvfølgelig. Men her er det snakk om å få totalt oppdiktede mistanker tredd ned over hodet dag etter dag, uke etter uke. Fordi noen *andre* (men med samme hudfarge) har gjort noe galt.

Til slutt blir det rett og slett slik at man ikke orker å forsvare seg mer, og man går mest med "sine egne" for å slippe.

Og da står selvsagt UiF klar med sine innlegg om "de vil ikke integrere seg".

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi holde oss til denne tråden i første omgang, så holder vi oversikten. Jeg ser ikke bort fra at du muligens har rett, men la oss se nærmere på hva det står om. Skal vi gjøre det?

Du antyder at jeg bedriver trakassering i denne tråden og du ber meg om å ta selvkritikk. Det kan jeg gjerne gjøre, men først må jeg vite hva du har definert som trakassering i mine uttalelser. Jeg skal innrømme at det ikke trer veldig klart frem for meg - sånn umiddelbart. Men for all del - hjelp meg bare.

Så ser vi på dine uttalelser i denne tråden etterpå.

Denne tråden er kun en del av et langt mønster, og gir ikke noe perspektiv.

Kan du forresten finne noe innlegg hvor jeg begynner å debattere deg "bak din rygg"?

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden er kun en del av et langt mønster, og gir ikke noe perspektiv.

Kan du forresten finne noe innlegg hvor jeg begynner å debattere deg "bak din rygg"?

Med vennlig hilsen

Mener du eller mener du ikke at der finnes noe i mine innlegg i denne tråden, så kan oppfattes som trakassering?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Mange kjenner eposten min fra før:

[email protected]

Hvis du tilhører en bitteliten del av befolkningen (1,3%), så er det ikke "rettferdig" at du hver eneste dag skal måtte forsvare deg mot det samme vrøvlet, ikke sant?

Hvorfor skal du måtte "bevise" at du er uskyldig, bare fordi "dine foreldre ble født i Pakistan og du har mørk hud"?

Hvis det var en rettssak, så selvfølgelig. Men her er det snakk om å få totalt oppdiktede mistanker tredd ned over hodet dag etter dag, uke etter uke. Fordi noen *andre* (men med samme hudfarge) har gjort noe galt.

Til slutt blir det rett og slett slik at man ikke orker å forsvare seg mer, og man går mest med "sine egne" for å slippe.

Og da står selvsagt UiF klar med sine innlegg om "de vil ikke integrere seg".

Med vennlig hilsen

Jeg ser ingen grunn til at det ikke skal settes søkelys på problemer ved integreringen av innvandrere i Norge.

Det hadde vært en stor fordel om de som føler at dette berører dem personlig kunne deltatt i diskusjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du eller mener du ikke at der finnes noe i mine innlegg i denne tråden, så kan oppfattes som trakassering?

Hei,

Om ikke i denne, så i andre tråder. Jeg leser ikke gjennom innleggene enda en gang!

Du har gjentatte ganger begynt å diskutere meg i helt andre tråder, og har sågar startet tråder på Webmaster om meg.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden er kun en del av et langt mønster, og gir ikke noe perspektiv.

Kan du forresten finne noe innlegg hvor jeg begynner å debattere deg "bak din rygg"?

Med vennlig hilsen

Stå på, Sør! Jeg heier på deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...