Gå til innhold

Ulv!!!


Gjest lei av unødvendig personangrep!!!

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal

I arkivet, uten at jeg gidder å lese gjennom dine innlegg enda en gang for å finne det åpenbare.

Det være seg innlegg om å skremme muslimer med griser, idioti om muslimer, løgnaktigheter og falske insinuasjoner om asylsøkere og innvandrere, osv i det uendelige.

Hvor er innleggene ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 199
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    88

  • Ulv I Faarikaal

    40

  • Zirine

    16

  • mrxx

    10

Mest aktive i denne tråden

Forskjellen på deg og de fleste andre er at vi faktisk innrømmer å skrive personfokuserende innlegg.

Det gjør ikke du.

Joda - innleggene jeg skriver til UiF er direkte til han, og er svar på hans trakassering av helt uskyldige individer i folkegrupper som han umulig kan vite noe som helst om (fordi de er så mange).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Hei,

Jeg gidder ikke tråle gjennom DOLs arkiv, men han har skrevet innlig om å skremme muslimer med griser, generelt idioti om muslimer, løgnaktigheter og falske insinuasjoner om asylsøkere og innvandrere, osv i det uendelige.

For eksempel - sitere noen voldelige suraer fra koranen, og insinuere at vanlige muslimer lever etter dette.

Det er omtrent som å påstå at de fleste kristne er nazister, eller lignende.

Med vennlig hilsen

Hvor ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Felicia24

Hei,

Jeg gidder ikke tråle gjennom DOLs arkiv, men han har skrevet innlig om å skremme muslimer med griser, generelt idioti om muslimer, løgnaktigheter og falske insinuasjoner om asylsøkere og innvandrere, osv i det uendelige.

For eksempel - sitere noen voldelige suraer fra koranen, og insinuere at vanlige muslimer lever etter dette.

Det er omtrent som å påstå at de fleste kristne er nazister, eller lignende.

Med vennlig hilsen

Jeg har lest innleggene til Ulv, men har problemer med å se det samme som du ser.

Derfor spør jeg deg igjen: Kan du finne et eneste konkret eksempel på det?

Du klarer vel å finne et eneste et, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du mener jeg trakasserer deg nå?

Du verden :)

Tja - du hentyder til at jeg trakasserer UiF.

Men nei, Zirine - du har neppe injurierende kraft til å trakassere noen som helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda - innleggene jeg skriver til UiF er direkte til han, og er svar på hans trakassering av helt uskyldige individer i folkegrupper som han umulig kan vite noe som helst om (fordi de er så mange).

Alle har sine grunner for å trakassere - også du Sør , så ikke gjør deg noe bedre enn du er.

Enten så trakasserer man eller ikke - spiller ingen rolle om noen andre startet , det er fortjent eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Felicia24

Tja - du hentyder til at jeg trakasserer UiF.

Men nei, Zirine - du har neppe injurierende kraft til å trakassere noen som helst.

Og det har du??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lest innleggene til Ulv, men har problemer med å se det samme som du ser.

Derfor spør jeg deg igjen: Kan du finne et eneste konkret eksempel på det?

Du klarer vel å finne et eneste et, eller?

Hvis man søker på slik i basen til DOL så finner man alle innleggene til UiF, og de fleste er bare vrøvl til meg.

Årsaken til at jeg skriver mot UiF er *kun* at han skriver slike innlegg. Uten dem kunne han selvsagt få skrevet sine innlegg om maling og flise-lim fjerning.

Felicia - å trakassere muslimer i år 2003 er ikke det spott bedre enn det var å trakassere jøder i 1937. Begge er/var populære i visse kretser, og begge er moralsk forkastelig.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja - du hentyder til at jeg trakasserer UiF.

Men nei, Zirine - du har neppe injurierende kraft til å trakassere noen som helst.

"Tja - du hentyder til at jeg trakasserer UiF."

Nettopp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle har sine grunner for å trakassere - også du Sør , så ikke gjør deg noe bedre enn du er.

Enten så trakasserer man eller ikke - spiller ingen rolle om noen andre startet , det er fortjent eller ikke.

Jo - det er faktisk stor forskjell på om man starter en tråd KUN for å trakassere "jøder", "muslimer" osv, og på om man kritiserer personer som bedriver slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Fint skifte av tema, igjen...

God natt ! Sov godt.

Drøm om sydahvsøyer langt borte, der du ligger død på stranda mens krabbene spiser deg.

He-he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Tja - du hentyder til at jeg trakasserer UiF."

Nettopp.

Og da møter du jo deg selv i døren, igjen...

Hvem er du som skal bedømme om jeg trakasserer UiF mer enn om du trakasserer meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...