Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dessverre finnes ingen vaksine mot malaria - det ville være den absolutt største velsignelsen innen tropemedisin hvis man klarte å lange en!!! - men man bruker forebyggende tabletter (profylakse). Det er de samme medisinene som brukes mot sykdommen, men i andre doser.

I selve Bogota tror jeg ikke du trenger det, men feks til SanAndres bør man nok ha det. Spør på vaksinekontoret hva slags du må ha, det beror på hva slags motstandskraft malariaparasitten har i området man reiser til. Og:god tur, og lykke til med adopsjonen!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/111009-colombia/#findComment-658432
Del på andre sider

Annonse

Dessverre finnes ingen vaksine mot malaria - det ville være den absolutt største velsignelsen innen tropemedisin hvis man klarte å lange en!!! - men man bruker forebyggende tabletter (profylakse). Det er de samme medisinene som brukes mot sykdommen, men i andre doser.

I selve Bogota tror jeg ikke du trenger det, men feks til SanAndres bør man nok ha det. Spør på vaksinekontoret hva slags du må ha, det beror på hva slags motstandskraft malariaparasitten har i området man reiser til. Og:god tur, og lykke til med adopsjonen!

trenger vi malariatabletter til San Andres??

OPS,. jeg har snakket med et vaksinasjonskontor og de sa at vi ikke trengte det!

DET på jeg sjekke ut!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/111009-colombia/#findComment-659906
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...