Gå til innhold

En måned nærmere Colombia...

Anbefalte innlegg

Mattias1365380379

Hei alle ventere (og andre)!

I dag er det nøyaktig 3 mnd siden vi sendte papirene til ICBF. Prøver å trøste meg med sånne små milepæler siden det skjer svært lite i Colombia om dagen. Vet at mange har ventet lenger enn oss, og det hadde hjulpet litt dersom det iallfall kom noen godkjenninger med jevne mellomrom så man så at det i det minste er litt aktivitet der borte.

Vi får håpe det skjer noe snart, og at det kommer en haug med godkjenninger, distrikter og tildelinger!

I mellomtiden får vi nyte sommer og ferie!!!

Vil samtidig ønske alle dol'ere en riktig god sommer!!!

Dagens lille frustrasjonssukk fra en litt utålmodig

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/111056-en-m%C3%A5ned-n%C3%A6rmere-colombia/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heia

Skjønner godt hva du snakker om. Jeg kjenner at jeg er ganske frustrert nå om dagen. Det er jo helt umulig å planlegge noe. Da vi sendte papirene til C var det 6-8 mnd,deretter ble det 6-12 mnd og nå 12-18 mnd og for oss er det 12 mnd i des. fra vi sendte papirene.

Arbeidsgiver har valgt å begynne med overlapping, frustrert for dem og ikke minst for vikaren.

Vi har valgt å ta junior ut av barnehagen i 14 dager slik at han får noen fridager hvor far og jeg bruker en ferieuke hver for å spare ferien til selve hentereisen.....hører vi ikke noe i løpet av høsten blir det 14 dager i syden (c:

Men det beste er jo at vi blir helt ferdig med både påbygget og oppusssingen i heimen før vi reiser da (c:

Ønsker dere en riktig god sommer og jeg håper selvfølgelig at det raser inn masse gladmeldinger i hele sommer.

Hils (c:

Vennlig hislen

Mattias1365380379

Heia

Skjønner godt hva du snakker om. Jeg kjenner at jeg er ganske frustrert nå om dagen. Det er jo helt umulig å planlegge noe. Da vi sendte papirene til C var det 6-8 mnd,deretter ble det 6-12 mnd og nå 12-18 mnd og for oss er det 12 mnd i des. fra vi sendte papirene.

Arbeidsgiver har valgt å begynne med overlapping, frustrert for dem og ikke minst for vikaren.

Vi har valgt å ta junior ut av barnehagen i 14 dager slik at han får noen fridager hvor far og jeg bruker en ferieuke hver for å spare ferien til selve hentereisen.....hører vi ikke noe i løpet av høsten blir det 14 dager i syden (c:

Men det beste er jo at vi blir helt ferdig med både påbygget og oppusssingen i heimen før vi reiser da (c:

Ønsker dere en riktig god sommer og jeg håper selvfølgelig at det raser inn masse gladmeldinger i hele sommer.

Hils (c:

Vennlig hislen

Hei igjen!

Ja, siden min kjære hadde tenkt å spare ferien til hentereisen, blir det nok en sydentur på oss i høst også dersom det ikke skjer noe i Colombia.

Sa jeg forresten at han så deg og Sabeltann i butikken? Han syntes iallfall at han var kjempesøt!!!

Fortsatt god sommer ønskes deg og dine også, så får vi håpe at vi har masse gode nyheter på neste R-treff! (selv om vi sikkert snakkes her mer før den tid)

Klem fra

Mattias1365380379

Ja er det ikke deilig!!

Tiden står heldivis ikke stille.

Nyt sommeren!

En riktig god sommer fra meg til deg :-)

Klem fra en som også venter

Hei!

Nei, tiden går faktisk altfor fort om dagen, selv om det ikke skjer så mye på Colombia-fronten. I går hang vi opp gardiner og lampe på barnerommet (den jeg kjøpte sammen med deg), så nå begynner det iallfall å se ut som et barnerom.

Håper dere får noen gode nyheter snart, det kan jo være like rundt hjørnet :-)

Klem fra

Colombiamamma

Hei!

Nei, tiden går faktisk altfor fort om dagen, selv om det ikke skjer så mye på Colombia-fronten. I går hang vi opp gardiner og lampe på barnerommet (den jeg kjøpte sammen med deg), så nå begynner det iallfall å se ut som et barnerom.

Håper dere får noen gode nyheter snart, det kan jo være like rundt hjørnet :-)

Klem fra

Passet det bra med lampen?

Deilig å få orden på barnerommet. På vårt barnerom står det nå masse kasser. Ikke så ryddig akkurat, men det skal jeg ordne når tildelingen kommer :-)

Snakkes!

Klem fra

Annonse

Hei igjen!

Ja, siden min kjære hadde tenkt å spare ferien til hentereisen, blir det nok en sydentur på oss i høst også dersom det ikke skjer noe i Colombia.

Sa jeg forresten at han så deg og Sabeltann i butikken? Han syntes iallfall at han var kjempesøt!!!

Fortsatt god sommer ønskes deg og dine også, så får vi håpe at vi har masse gode nyheter på neste R-treff! (selv om vi sikkert snakkes her mer før den tid)

Klem fra

Heia igjen

Takker så mye for komplimentet til sønnen vår og jeg er jo selvfølgelig helt enig med deg at han er søt og utrolig vakker. Verdens deiligste unge spør du meg (c: det er jo ikke noe rart at vi ønsker oss flere......

Så koselig at dere har kommet i gang med barnerommet. Vårt stod klar i et halvt år før junior kom...måtte bare ha det ferdig.

Det var veldig godt å sitte der å la tankene fly i ventetiden. Så kos dere masse så snakkes vi om ikke alt for lenge.

Vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...