innesluttet Skrevet 30. juni 2003 Skrevet 30. juni 2003 Det er så mange ting jeg har lyst å gjøre, men kroppen min står i veien for meg selv.. Etter at jeg sluttet på ungdomsskolen har jeg bare blitt mer og mer misfornøyd med kroppen og utseendet mitt. Detaljer i ansiktet mitt kan lett fikses når jeg få midler til å finansiere operasjonene, men kroppen min er en annen sak. Hoftene plager meg mest av alt. De er brede, ikke smale slik de skal være hos menn. Skjønner ikke hvem jeg har fått disse fra. Ingen av mennene i familien til hverken moren eller faren min har brede hofter. Kommer resten av kroppen min til å vokse seg til? Er 19.. Når jeg sitter her og skriver dette, ser jeg hvor ynkelig og overfladiskt det høres ut. Men slik er det bare. Finner ikke bukser som passer til meg. Hvis jeg gjør det, bruker jeg de en gang og ser hvor stygge de er på meg. Er jo ikke overvektig eller noe i den duren, så jeg kan jo ikke slanke de bort. Uff, det er så vanskelig å ha dårlig selvbilde. Ofte lar jeg være å gå ut pga av hoftene mine. Dette har gjort meg så uhyre usosial at jeg bare sitter inne. Har ingen venner å gå ut sammen med. Skulle gjerne hatt noen.. Dette ble ganske langt. Jeg kunne ha skrevet mye lengre, men det hadde vært unødvendig. Jeg vet at det er ingenting hverken jeg eller noen andre kan gjøre, så dette var egentlig et ganske pointless innlegg. 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 30. juni 2003 Skrevet 30. juni 2003 Akk ja, den som var perfekt. *klem* 0 Siter
u100066512 Skrevet 1. juli 2003 Skrevet 1. juli 2003 Ingen er perfekte!! Alle har ett eller annet de ikke er fornøyde med. Nå har jeg ikke så veldig peiling, men hva med å kle seg slik at det du er misfornøyd med blir bedre? Jeg vet jo at for kvinner som synes de er litt for store føler seg bedre i klær som f.eks. har vannrette striper. Klær kan gjøre så mye for å få oss til å føle oss bedre! Men det viktigste er jo at man trives med seg selv!! Husk at det er kun en deg, ingen andre har vært eller vil bli deg!! Derfor er du helt spesiell! Så hva har vel noen hofter å si?!!!! Lykke til!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.