Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vi venter tildeling i desember i år, og jeg vil drøye så lenge så mulig å varsle arbeidsgiver. Men hvor lenge kan jeg vente? Arbeidsgiveren vet at vi skal adoptere, men har sikkert glemt ut hele adopsjonen fordi det er lenge siden de fikk vite det første gang. (En adopsjon er ikke akkurat en 9 mnd's greie...)

Vi har hatt en arbeidskonflikt på jobben og jeg er derfor redd for at arbeidsgiver skal begynne å lage trøbbel dersom jeg gir beskjed for tidlig... Jeg har bestemt meg for å holde ut i jobben min til permisjonen begynner, men har ikke planer om å gå tilbake til samme jobben etter permisjonen.

Når ga dere beskjed?

Mvh

Fortsetter under...

Hei hei delfi - savnet deg på onsdag :-)

Jeg har selv planer med å vente til selve tildelingen, for da er det jo fortsatt 2-3 mnd igjen til vi skal reise. Forrige gang ga jeg beskjed aaalt for tidlig - vikaren kom alt for tidlig og hele ventetiden ble bare verre.

Med hensyn til arbeidskonflikt også, så hadde jeg ventet lengst mulig ja. Tror det står noe i arb. miljøloven om når en MÅ søke innen.

Lykke til!

Hei hei delfi - savnet deg på onsdag :-)

Jeg har selv planer med å vente til selve tildelingen, for da er det jo fortsatt 2-3 mnd igjen til vi skal reise. Forrige gang ga jeg beskjed aaalt for tidlig - vikaren kom alt for tidlig og hele ventetiden ble bare verre.

Med hensyn til arbeidskonflikt også, så hadde jeg ventet lengst mulig ja. Tror det står noe i arb. miljøloven om når en MÅ søke innen.

Lykke til!

Ja, jeg skulle veldig gjerne vært med men vi står midt opp i oppussing og flytting og timene strekker ikke til :-)

Takk for tipset om arb.miljø loven. Jeg vil gjerne strekke det helt frem til tildeling hvis det er mulig.

Sees kanskje på neste treff :-)

Mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...