Gjest trrrish Skrevet 1. juli 2003 Skrevet 1. juli 2003 Jeg føler meg så mye bedre nå. Jeg har fortsatt masse svingninger, men de slår meg liksom ikke helt ut. Så rydder jeg i leiligheten min daglig, har ommøblert så det er mye koseligere her nå. Det klarer jeg selv om jeg egentlig er litt deppa. Før var jeg jo aldri "litt" deppa, jeg var helt forferdelig deppa med smerte stor som et fjell. Så gleder jeg meg fortsatt til å begynne på skolen i august. Har laget et eget rom der jeg skal gjøre skolearbeidet. Jeg skal bare ta tre fag. Jeg hadde tenkt å ta seks(så jeg får ferdig studiekompetansen), men sosionomen og legen min mente det var bedre å bare ta tre om gangen, så jeg er heeelt sikker på at jeg skal klare det. Jeg vil så gjerne være bra og ha et normalt liv. Skal jeg endelig få det nå? 0 Siter
willow Skrevet 1. juli 2003 Skrevet 1. juli 2003 ønsker deg et normalt liv, du fortjener det beste. tvi tvi, vennen *klem* 0 Siter
Gjest twisted83 Skrevet 1. juli 2003 Skrevet 1. juli 2003 Det håper jeg virkelig. Unner deg det av hele mitt hjerte. Får jeg spørre om hvor gammel du er? Jeg gjorde også som deg, delte opp fagene over flere år slik at jeg var sikker på å klare det. Men har ikke noe normalt liv jeg heller.... ikke enda.... men snart..... håper jeg da. Mange gode tanker fra meg til deg ) 0 Siter
firebird1365380441 Skrevet 1. juli 2003 Skrevet 1. juli 2003 ønsker deg et normalt liv, du fortjener det beste. tvi tvi, vennen *klem* Ønsker deg et godt liv på alle måter! Du har guts i massevis! Vel fortjent! Lykke til, Trrrish! Klemmer og alt godt 0 Siter
frosken Skrevet 1. juli 2003 Skrevet 1. juli 2003 Det er hyggelig å lese at du har det så mye bedre, trrrish :-) Sannsynligvis får du et mer normalt liv nå - men husk at i det normale livet er det også en del motgang og kjipe dager... Blir nesten litt rørt over å lese hvordan du gleder deg til høsten - og at du endelig føler at du får den hjelpen du trenger. 0 Siter
goliane Skrevet 1. juli 2003 Skrevet 1. juli 2003 Gleder jo et gammelt lærerhjerte at noen gler seg til høsten og til å begynne på skole! Ellers er det fint å høre at du har planer for framtida og at du føler deg mye bedre. Syns det er veldig lurt av deg å konsentrere deg om tre fag istedenfor seks. Blir i godt humør av å se at du har det så bra. Fortsatt god sommer! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.