Gå til innhold

Er det noen kinaadoptanter igjen her inne?

Anbefalte innlegg

Har holdt meg i ro en stund, men det er vel på tide å begynne å gi lyd fra seg igjen nå:-) Det nærmer seg tildeling og jeg lurer på følgende:

1. Er det noen her inne som venter på å reise?

2.Er det noen som er registrert i april og mai her inne?

3. Er det noen som er registrert i juni og juli her?

4. Andre kinaadoptanter: Når har dere DTC-dato?

Vi er registrert i juli og er veldig spente. Håper tildelingene kommer snart til april og mai-gruppene og at juni/juligruppen sine tildelinger er rett rundt hjørnet!!!

Hilsen et rastløst

Fortsetter under...

Hei "kinabarn"!

Jeg får svare på spørsmål nr 4: Vi har DTC i slutten av januar i år.

Så vi har ganske mange måneder igjen...

Jeg er jo stadig vekk innom her - føler jeg må følge med på dere andre.

Det er utrolig artig å lese om tildelinger og andre spennende ting. Syns egentlig tiden går ganske fort, selv om jeg holdt på å miste motet da SARS herjet...Nå har det endelig begynt å skje ting i Kina også.

Ønsker dere som venter i spenning lykke til - jeg krysser fingrene for at dere snart får tildeling!!!

Hilsen fra meg

Annonse

Hei "kinabarn"!

Jeg får svare på spørsmål nr 4: Vi har DTC i slutten av januar i år.

Så vi har ganske mange måneder igjen...

Jeg er jo stadig vekk innom her - føler jeg må følge med på dere andre.

Det er utrolig artig å lese om tildelinger og andre spennende ting. Syns egentlig tiden går ganske fort, selv om jeg holdt på å miste motet da SARS herjet...Nå har det endelig begynt å skje ting i Kina også.

Ønsker dere som venter i spenning lykke til - jeg krysser fingrene for at dere snart får tildeling!!!

Hilsen fra meg

Hei Puccini,

dere slipper forhåpentligvis å vente så lenge som aprilgruppen har gjort! Håper at det fortsetter med raske behandlinger i Kina!

Hilsen

carla1365380461

...tildeling to måneder til deg?

Håper det går fortere selvsagt:-)

Om to måneder? Er du gal, jeg orker ikke å vente så lenge!!

Nei, jeg gir dem max en måned!

;-)

(Jeg spøker _litt_)

Jeg har til og med meldt meg inn i en DTC-gruppe (har unngått det til nå for ikke å bli fristet til å surfe for mye i arbeidstiden...), for nå vil jeg ha ferske nyheter!

Ifølge ryktene skulle du nesten kunne vente tildeling om ei uke eller to, eller hva?

Hilsen fra

Gjest Østvest

Hei på dere alle sammen!!

Vi er registrert i slutten av juni 2002. Vi venter med spenning og håper at noe skjer om ikke så altfor lenge. Dette med SARS tok litt på humøret, men nå er det kommet tilbake.

Syns forferdelig synd på de som sto klare til å reise da viruset og stengingen kom. Men den som venter på noe godt, venter som sagt ikke for gjeves!!

Stor klem

Hei på dere alle sammen!!

Vi er registrert i slutten av juni 2002. Vi venter med spenning og håper at noe skjer om ikke så altfor lenge. Dette med SARS tok litt på humøret, men nå er det kommet tilbake.

Syns forferdelig synd på de som sto klare til å reise da viruset og stengingen kom. Men den som venter på noe godt, venter som sagt ikke for gjeves!!

Stor klem

Kanskje vi skal reise samtidig, da??!?!?!?

Om to måneder? Er du gal, jeg orker ikke å vente så lenge!!

Nei, jeg gir dem max en måned!

;-)

(Jeg spøker _litt_)

Jeg har til og med meldt meg inn i en DTC-gruppe (har unngått det til nå for ikke å bli fristet til å surfe for mye i arbeidstiden...), for nå vil jeg ha ferske nyheter!

Ifølge ryktene skulle du nesten kunne vente tildeling om ei uke eller to, eller hva?

Hilsen fra

Uff, jeg tør ikke tro på ryktene. Jeg "bor" for tiden på APC-listen for å se om det skjer noe - og jeg som har så mye å gjøre på jobben disse dagene....har ikke tid til å sitte å følge med, men gjør det likevel:-)

Annonse

Registreringsdato er midten av juni 2002. Dette er den mest spesielle perioden i mitt liv. Så spennende. Det er en fryd å lese tildelinger og tenkte seg hvordan foreldrene har det nå!

Oiii, for en spennende tid du går i møte. Kommer til å følge med i sommer selv om jeg bare greier å komme innom DOL en sjelden gang i disse ferietider. Håper neste tildeling kommer om mindre enn 4 uker. Det betyr fortgang for oss som kommer bak. Venter selv på nr 2.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...