Gå til innhold

Nå er jeg tobarnsmamma!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• cordelia1365379990

5

• Koreagull

3

• kinabarn

2

• yogi

1

Mest aktive i denne tråden

Annonse

cordelia1365379990

For en fantastisk nyhet - Gratulerer så masse!!!

Dette er den første gledemeldingen jeg har lest på leeeenge (fra Kina vel og merke)

Tenk en liten tulle venter på dere - tar du med den eldste til Kina?

Ønsker dere all lykke!!!

Hilsen fra meg

Etter nøye overveielse lar vi fireåringen bli igjen hjemme hos besteforeldrene. Hun er en aktiv og vilter type som dessuten er ganske var for nye omgivelser. Håper og tror hun har det best hjemme, hun gleder seg også til å være hos moromor og morfar.

Annonse

Tårene triller nesten - fantastisk nyhet for dere - og fantastisk nyhet for alle Kinaventere. Endelig skjer det noe igjen, nå får vi håpe det kommer et rush av gladmeldinger.

Men igjen til dere - gratulerer og lykke til med siste innspurt av ventetiden. Kos dere!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...