Gå til innhold

Kjøper du Se & Hør, Her & Nå...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har faktisk ALDRI kjøpt de bladene der! Men..... jeg leser litt i dem hos tannlegen og hos svigermor. Synes forøvrig at de er helt elendige, men ok hvis en ikke har annet å finne på.

Jepp, jeg kjøper Se og hør hver uke jeg!! Innimellom kjøper jeg her og nå og!

Annonse

Gjest Humlepungen

Jeg innrømmer at jeg kjøper se og hør hver uke jeg husker på det.

Se og hør er ikke et blad som er seriøst eller som man blir spesiellt intelligent av...hehehe. MEN... det er deilig å bare glemme seg litt bort i sladder iblant. Godt å stresse ned med.

Det er forresten veldig mange som ikke tør å innrømme at de kjøper se og hør. De fleste sier det samme som deg, "vi leser det kun hos frisøren osv". Bare tullprat;o)

hare1365380455

Jeg innrømmer at jeg kjøper se og hør hver uke jeg husker på det.

Se og hør er ikke et blad som er seriøst eller som man blir spesiellt intelligent av...hehehe. MEN... det er deilig å bare glemme seg litt bort i sladder iblant. Godt å stresse ned med.

Det er forresten veldig mange som ikke tør å innrømme at de kjøper se og hør. De fleste sier det samme som deg, "vi leser det kun hos frisøren osv". Bare tullprat;o)

Jeg lyver ikke; kjøper ikke se og hør! Hadde jeg gjort det kunne jeg vel sagt det!

Annonse

Gjest Så det så!

Jeg kjøper Se & Hør fast.

Her & Nå kjøper jeg av og til istedenfor VG hvis jeg skal ha meg en kopp kaffe alene på cafe.

De som synes det er 'flaut' å lese Se & Hør burde heller ikke kjøpe VG. Det er snart i samme gata det også. De smører utover det folk vil lese! Og det folk vil lese er det som selger. Så det er VI som i bunn og grunn bestemmer at de skal skrive slike smørerier som de gjør.

Gjest Tull og rør

Hva er 'bedre' ved å lese Se & Hør hos frisøren kontra hvis du har betalt det selv? Gjør det deg til et mer intelligent menneske at du ikke gidder betale 30 kroner for å få litt sladder. Det at du gidder lese det hos andre viser jo bare at du har slike lavpanneinteresser. Ellers hadde ikke bladet interessert deg. Det er FEIGT å ikke innrømme at en leser det. SÅ mange offentlige kontorer er det ikke rundt omkring.

Gjest Jolly Roger

Løp og kjøp.....

Hva? Nå igjen?!? Gir de seg da aldri....

*sukk*

Jeg sa til henne at vi det var en fare for at vi kunne bli sett, og at vi burde stoppe, men tror du hun hørte på meg?

Disse telelinsene, altså, de er livsfarlige!

Jeg lover - aldri mer lilla tangatruser.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...