Gå til innhold

og jeg er blitt ettbarnspappa...

Anbefalte innlegg

pappa snart
Skrevet

...til en jente fra Kina på 11 mnd. Vi reiser også i august engang. Det føles ganske uvirkelig etter måneder og år med venting, men altså, nå begynner til og med jeg å tro på at det skal skje snart.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så masse, nybakte pappa!!! Vi DOL'ere gleder oss med dere!

Gjest en gang til
Skrevet

Gratulerer så mye. Godt at det endelig skjer noe igjen. Følger nøye med selv om det er langt fram for oss, venter på å få registreringsdato i Bufa. Hvor i Kina er datteren deres fra, og når er dere registrert i Kina?

Skrevet

Gratulerer til deg også!

Vår datter var litt eldre enn deres da vi fikk tildeling i januar. Gled dere - det er en fantastisk gøyal alder!

Beste hilsen fra

Skrevet

Et lite spøsmål fra oss lengre bak i køen, - hvilken måned var du registrert i?

gogo1365380358
Skrevet

Gratulerer så mye med jenta - det var gladnyheter det! Nå er du virkelig pappa :-)

mvh

carla1365380461
Skrevet

Gratulerer!!!!!!

Kjempeglad på dine vegne!!

Klem

Skrevet

Gratulerer så mye med vesljenta og lykke til på reisen til Kina. :o)

Hilsen

Skrevet

Gratulerer så masse med jenta !!! Og lykke til videre :-)

fei1365380229
Skrevet

Gratulerer pappa! Gratulerer til mammaen også da. Håper tiden fram til august går fort.

Gjest pappa endelig
Skrevet

Et lite spøsmål fra oss lengre bak i køen, - hvilken måned var du registrert i?

Vi ble registrert i Kina 15.5.02, Forhåpentligvis går ventetiden nedover igjen nå når sars'en slutter å spille oss puss.

Av en eller annen grunn klarer jeg ikke å konsentrere meg om jobben i dag...

Takk for tips om det med nicket. Vil bli skiftet omgående.

Gjest Østvest
Skrevet

Dette var kjempe flott!!!

Var akkurat inne å så at du skrev at du var registrert i mai 2002. Vi er registrert i juni 2002, så da er det vel snart vår tur også!!

Stor gratulasjonsklem fra

Gjest pappa endelig
Skrevet

Gratulerer så mye. Godt at det endelig skjer noe igjen. Følger nøye med selv om det er langt fram for oss, venter på å få registreringsdato i Bufa. Hvor i Kina er datteren deres fra, og når er dere registrert i Kina?

Vi ble registrert 15.5.02 og barnet vårt kommer fra byen Yichun i Jiangxi-provinsen. Byen ser ut som en liten flekk på kartet, men det skulle ikke forundre meg om det bor noen milioner der. Er det forresten noen som har vært der? Vi er veldig mottakelig for tips og info.

Gjest Vi venter
Skrevet

Gratulerer!! (velkommen etter - vet hvordan det føles!)

Skrevet

Ønsker dere lykke til!

Vi har en datter som vi hentet i Jiangxi juni 2001. Vi var i provinshovedstaden Nanchang.

Vennlig hilsen

Skrevet

Gratulerer så mye!!!!! Håper ventetiden frem til reisen går fort!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...