fei1365380229 Skrevet 1. juli 2003 Skrevet 1. juli 2003 Vår e -mail adresse er: [email protected] (-: 0 Siter
eikebladet Skrevet 1. juli 2003 Skrevet 1. juli 2003 Telefonen fra Verdens Barn kom en time etter jeg skrev dette innlegget. Vi er blitt foreldre til en jente på 2 år, og er bare overlykkelige. Gratulerer med tulla!!! God tur til Kina når den tid kommer! 0 Siter
yogi Skrevet 2. juli 2003 Skrevet 2. juli 2003 Telefonen fra Verdens Barn kom en time etter jeg skrev dette innlegget. Vi er blitt foreldre til en jente på 2 år, og er bare overlykkelige. Gratulerer så mye med veslejenta. ) Hilsen 0 Siter
carla1365380461 Skrevet 2. juli 2003 Skrevet 2. juli 2003 Telefonen fra Verdens Barn kom en time etter jeg skrev dette innlegget. Vi er blitt foreldre til en jente på 2 år, og er bare overlykkelige. Da jeg leste det litt nervøse innlegget ditt i går, tenkte jeg meg nok at telefonen snart ville ringe... Og det gjorde den altså! Gratulerer så mye!!!!! Klem 0 Siter
Lisette Skrevet 2. juli 2003 Skrevet 2. juli 2003 Nå er det ikke lenge igjen å vente! Vi var i Jiangxi, Nanchang i 2001 og hentet vår datter. Hun var da ca 15 mnd. Reiser gjerne dit igjen, men uansett må vi vente en god stund til på neste tildeling. Vennlig hilsen 0 Siter
snø Skrevet 2. juli 2003 Skrevet 2. juli 2003 Telefonen fra Verdens Barn kom en time etter jeg skrev dette innlegget. Vi er blitt foreldre til en jente på 2 år, og er bare overlykkelige. Gratulerer med datteren, og god tur til Kina :-))) Beste hilsen fra 0 Siter
Hilla Skrevet 3. juli 2003 Skrevet 3. juli 2003 Telefonen fra Verdens Barn kom en time etter jeg skrev dette innlegget. Vi er blitt foreldre til en jente på 2 år, og er bare overlykkelige. Nå er det bare å pakke for dere også ;o) Lykke til videre og stor klem fra 0 Siter
Puccini Skrevet 3. juli 2003 Skrevet 3. juli 2003 Telefonen fra Verdens Barn kom en time etter jeg skrev dette innlegget. Vi er blitt foreldre til en jente på 2 år, og er bare overlykkelige. Gratulerer så masse med den lille datteren deres!!! Tenk en prinsesse venter på dere i Kina...En uforglemmelig, gledelig sommer 2003 for dere... Ønsker dere all lykke!!! Hilsen fra meg 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.