Gå til innhold

Hvordan best hindre katten i å ta fuglene?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Uffda.

Hva med å dynke treet med eddik eller "Katt-deg-vekk", slik at katten ikke vil klatre opp.

Appelsin/sitrusskall er også effektivt - heng det rundt trestammen.

Jeg har brukt disse knepene i blomsterbedet, slik at katten har sluttet å gå på do der.

Lykke til!

Når jeg var i jernvare handelen her om dagen mener jeg at jeg så noen som holdt katter borte.

Ikke at det tok kål på katten men som gjorde at den trakk seg vekk.

Husker ikke hva dette hette,men skal sjekke neste gang jeg er der.

Piggtrå er ikke å anbefale ;)

Selv om jeg ikke kan fordra katter.

Sikkert "Katt-deg-vekk" du så.

Eller, du skriver at du så "noen"? Var det en gjeng med kattejegere? :-)

Annonse

Bra!! Nå ble jeg litt skuffet over deg, vet du.

*hrmf*

Tenk på hvordan jeg har det da ... Jeg har to stykker som ikke kan sitte med matbordet uten å styrte til vinduet når katten viser seg.

"ååå, booootsji... nussesnussen, luskelure ....boooooo-ttttsjiiiiii..... så søøøøøøøøt du er ..... kooooooooommmmme booooootsjiiiii..... snuuuuuuppen"

Hver eneste fuckings dag Betty ... tenk på det.

Tenk på hvordan jeg har det da ... Jeg har to stykker som ikke kan sitte med matbordet uten å styrte til vinduet når katten viser seg.

"ååå, booootsji... nussesnussen, luskelure ....boooooo-ttttsjiiiiii..... så søøøøøøøøt du er ..... kooooooooommmmme booooootsjiiiii..... snuuuuuuppen"

Hver eneste fuckings dag Betty ... tenk på det.

For et koseluksusproblem!!!

Hvem sin katt er det da?

For et koseluksusproblem!!!

Hvem sin katt er det da?

Det er en som vandrer rundt her - den kommer hver dag ... er her mye. Jeg er allergisk for katter - ergo kan den ikke komme inn her .. men jentene synes jo denne (aner ikke om det er en jente eller en gutt) er så søt at jeg har gitt meg. Søtnos får bli - utenfor. Jeg er IKKE glad i katter, men søtnos gnir seg over hele meg .... så jeg tror det er no med den der katta. Ok. muligens jeg ble litt smigra. Ikke mye, bare litt.

Vel ... kaninene er inni buret og blir ikke tatt ut når søtnos er der ... og fuglene er godt plassert oppå veggen, så det skal gå bra.

Men en annen katt en søtnos - jeg hadde def. sendt Retz på dem. Og det blir ikke behagelig ass.

Hu ekke go vettu.

*pang*

(ikke si det til ungene)

Ulv I Faarikaal

Jeg synes du skal ta det opp med fugleforeldrene. Evt. kan dere sammen å til et familievernkontor, eller noe slikt. Slik kan dere avgjøre om saken skal anmeldes eller ikke.

Uansett: ta det opp

Fylkes-kattesjefen ?

Kattedirektoratet ?

Annonse

Du mente vel fuglevernkontoret?

Selvsagt :)

Et FAMILIEvernkontor for fugler hadde jo fort blitt nedlesset i arbeid, all den tid et familieforhold sjelden varer lengre enn 3 måneder i fugleverdenen. Jeg ser for meg 7000 fuglefamilier i kø for megling daglig selv på de minste familievernkontorene

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...