Gå til innhold

Vi er vel tilbake fra Brasil!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

VELKOMMEN TILBAKE ALLE 5 !!!!

Håper dere har hatt en fin tur og at familiens nye medlemmer finner seg godt til rette.

... Og så 2 vofser også?! Ska sei... :o)

Hilsen fra

Heisann Vordende mamma :o))). Så flott å høre at alt går bra ! Har tenkt så masse på dere mens dere har vært borte !!

Gleder meg veldig til å få høre mer fra turen deres, men jeg skjønner godt at du må ha litt tid på deg først :o)).

Kooos dere videre som storfamilie :o))).

Kjempeklem fra

Annonse

Colombiamamma

Velkommen hjem!

Flott å høre at dere er hjemme igjen og har hatt en fin tur.

Venter også spent på oppdatering. Som de andre her sier; det er ikke hver dag man får 3 barn på en gang. Det er veeeeeldig sjelden.

Kos dere med hverandre. Det er nok mye nytt som skal lærest for de søte små. Dere får ta tiden til hjelp. Dette klarer dere :-))

Dere er som jeg har sagt før kjempetøffe som har tatt på dere en så stor oppgave. Men hjelp hvor flott at 3 søsken får være sammen.

Stor velkommen hjem klem fra

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...