fjording Skrevet 1. juli 2003 Skrevet 1. juli 2003 Eg er ein 55 år gammal mann med diagnose bipolar1. For eit år sidan hadde eg eit alvorleg manisk anfall. Då skjelte eg ut mine nærmaste med sårande og fiendtlege ord. Relativ kort tid etter i normal tilstand kunne eg ikkje minnast noko av dette. Men dei aktuelle personane fortalde meg kva eg hadde sagt og det var ganske sjokkerande. Eg hadde fortalt dei noko som eg aldri hadde drøymt om å seia til dei.Eg kan ikkje sjå at dette kunne ha noko med dei djupaste tankane eg har om desse i dag. For det aller meste hadde eg berre positive syn overfor desse personane før og etter den maniske fasen. Spørsmål: Er det nokon muleg forbindelse mellom slike maniske, sjuke utsagn og mine normale holdningar eller underbevisste? Eller var dei sjuke ytringar med ingen relevans til personligheten min? fjording 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 2. juli 2003 Skrevet 2. juli 2003 Din adferd i manisk fase beviser ingenting om dine holdninger eller din "underbevussthet". 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.