Gå til innhold

Reiser fredag morgen :-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ønsker dere en riktig god tur til Cali. Dere har all grunn til å glede dere, Cali er en opplevelse!

Tusen takk! :-) Ja, vi har hørt masse fint om Cali etter hvert. Vi gleder oss til å få oppleve byen selv om noen få dager! :-)

Ønsker deg en riktig god sommer! Klem fra

Annonse

Gjest Tobarnmamsen

Kjære scotland -

jeg ønsker dere det aller beste for en spennende reise og møtet med lillejenta! Tenk, dere er på vei til Cali snart!

Deilig at dere skal bo på hotel Stein. Vi koste oss fælt der for litt over 2 år siden! Vertskapet er topp og AF sin kontakt i Cali er kjempesøt. ICBF ligger bare få minutter med bil derifra og shoppingsentre like så......... Kos dere!

beste hilsner

Hei igjen.

Vi har fått beskjed om overtakelse 14/7, så vi kommer etter. Skal dere til San Andres?

Klem fra

Hei Verftet!

Så kjempeflott med dato! Da er det bare å ta kontakt med Egersund reisebyrå og bestille billetter!!! Husk å spørre om billetter fra Bergen, for det glemte vi og måtte ordne det selv. :-) Litt rotete i hodet for tiden! :-)

Ja, vi har tenkt oss til San Andres og håper vi får plass på Casablanca. Det blir deilig å bli kjent som familie på et nøytralt sted.

Da sees vi enten i Cali eller på San Andres! Venter på dere!! :-)

Stor klem fra

Annonse

Kjære dere!

Det må være en ganske ubeskrivelig følelse...Bare et par døgn til dere får deres lille prinsesse. Jeg håper dere får en flott reise - uforglemmelig blir den i hvert fall!!!

Ønsker dere all lykke - håper vi treffes etter sommeren en gang.

Hilsen fra meg

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...