Gå til innhold

Rykter om juni og juli-tildelinger...

Anbefalte innlegg

carla1365380461

Jeg har falt for fristelsen å melde meg inn i Yahoo-"klubben" for september (til tross for andre ting jeg burde ha gjort...), og i dag verserer rykter fra flere hold om at Juni og Juli-tildelingene allerede er postlagt, og at en forventer å motta dem allerede i slutten av uke/begynnelsen av neste.

Altså bare rykter - så kan man tro hvis man vil! (Det vil jeg!)

Ha en god dag alle sammen!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/111263-rykter-om-juni-og-juli-tildelinger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

carla1365380461

Det er til og med en på min yahoogruppe i USA som ikke kommer til å gå ut av huset før tildelingen hennes kommer(juligruppen). Håper ihvertfall for hennes del at den kommer i dag eller i morgen =o)

Ha, ha.

Ja, da får vi håpe tildelingen kommer fredag, da!

Det må gjerne komme et 'ras' med tildelinger nå!

Ellers har jeg alltid holdt tungen rett i munnen, og har ikke villet tro på rykter....men nå lar jeg meg rive med :0)

Har du mere, så informer oss!

På forhånd takk, - sommerhilsen fra

Det er så deilig med slike meldinger. Fakta eller ikke, men det bringer mange gode følelser med seg, så jeg slenger meg på med siste nytt fra juni gruppen i USA. CCAI -et av de største adopsjonsbyråene i USA melder at juni tildelinger er på vei og at de ringer fredag - selv om det er fridag 4. juli. Lørdag blir bilder sendt pr. e-post. Skal vi regne like mange dager fra tildeling i USA for april/mai, blir juni tildeling i Norge torsdag 10. juli. Men nå er det jo slik at størrelsen på grupper pr. mnd. gjør forskjeller på tildelinger. Men det er jo lov å spekulere litt. Tross alt, sitter vi klistret til PCen og kan ikke annet enn å spekulere i disse dager. Er vi ikke bittelitt unnskyld?

Annonse

carla1365380461

Jeg må bare spørre... Hva er Yahoo-klubben? Kan du der følge med på Kinatildelinger? Har selv bare funnet en side med amerikanske tildelinger som jeg ikke vet om er til å stole på (privat hjemmeside).

Heisann

Der fins visstnok mange ulike diskusjons (og mye annet)-grupper på nettet (andre her inne er mer eksperter enn meg), men den jeg har meldt meg inn i, er en som har ulike grupper for ulike registreringsmåneder. Der fins bilder av familiene som er med, interessante linker og masse annet, men - særlig - en DOL-liknende møteplass hvor man kan diskutere ting og, ikke minst, få ferske nyheter og rykter ;-)

Greit nå i innspurten å kunne følge med litt, synes jeg - ettersom alt jeg likevel tenker på er tildelinger.

Jeg skal lime inn adressen i en ny mail (må bare finne den først).

Hilsen

carla1365380461

Jeg må bare spørre... Hva er Yahoo-klubben? Kan du der følge med på Kinatildelinger? Har selv bare funnet en side med amerikanske tildelinger som jeg ikke vet om er til å stole på (privat hjemmeside).

Her var det jeg gikk inn:

http://www.chinaconnectiononline.com/DTCsites.htm

(Jeg får ikke til å lage link, så du får klippe/lime)

Lykke til.

Hilsen

sirka1365380541

Her var det jeg gikk inn:

http://www.chinaconnectiononline.com/DTCsites.htm

(Jeg får ikke til å lage link, så du får klippe/lime)

Lykke til.

Hilsen

Takk for info!! :)

Joda, du klarte å lage en link og i kveld når jeg er hjemme og har bedre tid skal jeg også registrere meg som medlem. Vi har DTC desember 02 - så vi har litt ventetid igjen... Da er det godt å kunne følge med på diverse nettsider i mellomtiden. Igjen: takk skal du ha!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...