Gå til innhold

Har du prøvd hasj/marihuana?

Anbefalte innlegg

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

5

• Bassisten

3

• Zirine

3

• favn

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Har hørt at det tar seks måneder før det er ute av kroppen?

Tror det tar 3 måneder.. Kan merkes på urinprøve lenge i hvertfall. Hvis en har mye fett på kroppen kan det være i kroppen enda lengre.

Skrevet

Ja, jeg har prøvd hasj & marihuana.

I hyggelig lag under de rette omstendigheter..

Nei, jeg angrer ikke.

Hvor lang tid tar det før det er ute av kroppen?

Gjest annet nick
Skrevet

Utrolig nok er det faktisk sånn ca 80% ja her.

Jeg drar prosenten ned for jeg har aldri prøvd hasj/marihuana eller annen narkotimka.

Forresten, jeg og noen venninner ble dårlige av en røyk vi fikk av en fyr på en dans for 35 år siden, så vi lurte litt på hva som kunne ha vært blandet i den.......

Trenger ikke ha vært noe i den. Jeg blir dårlig av røyk om jeg røyker og drikker. Kan kaste opp. Men det var før....

Gjest ikke signatur
Skrevet

Ja, jeg har prøvd. Først med en venninne. Tror ikke vi fikk det til, for vi merket ingenting. Så røykte jeg det med en nabo jeg hadde, som jeg forresten ikke likte... Og så noen ganger da jeg bodde i ***** og hadde en type som brukte det. Glad jeg sluttet med det! Prøvde vel ca 5 ganger til sammen. Fyren jeg var sammen med så at det "ikke var meg", og det ble slutt. Jeg angrer ikke.. jo litt, men det fikk jo ingen konsekvenser.

Gjest ALDRI!
Skrevet

Nei,jeg har aldri prøvd hverken det ene eller det andre,og det er jeg glad for!Kjenner mange idioter som tidligere har prøvd,også nære slektninger.Idioter forde jeg synes det er idioti og teste ut slike rusmidler!Veien er kort til hardere/tyngre stoffer!

Skrevet

Joda, det har jeg prøvd mange ganger. Oftere da jeg var 20 år enn jeg gjør i dag.

Omstendighetene rundt har vært forskjellig akkurat som det er når man tar seg en pils.

Kan ikke si jeg angrer. Hvorfor skulle jeg det? Røyker kanskje i gjennomsnitt 4 ganger i året og har gjort det siden jeg var ung.

Skrevet

Ja, for ca. 20 år siden, omkring 1980. Jeg var ung (ca. 18 år) og utforskende, og litt opprørsk mot det bestående.

For meg var det kun snakk om utprøving et par ganger. Og det angrer jeg slett ikke. Men jeg er glad jeg ikke var i et miljø som hadde for vane å bruke hasj, for da kunne jeg lett blitt avhenging. Det er jeg svært glad at jeg ikke ble.

Man blir ikke særlig avhengig av hasj så lenge man er psykisk oppegående og ikke blir avhengig av rusen. Det er ikke noe problem å la være selv om man har gjort det ofte i en periode.

Skrevet

Joda, det har jeg prøvd mange ganger. Oftere da jeg var 20 år enn jeg gjør i dag.

Omstendighetene rundt har vært forskjellig akkurat som det er når man tar seg en pils.

Kan ikke si jeg angrer. Hvorfor skulle jeg det? Røyker kanskje i gjennomsnitt 4 ganger i året og har gjort det siden jeg var ung.

Føler du en avhengighet til det?

Vil du si at folk som røyker 4 ganger i måneden er avhengige (mulig det er dumt spørsmål), eller på kjøret?

Skrevet

Føler du en avhengighet til det?

Vil du si at folk som røyker 4 ganger i måneden er avhengige (mulig det er dumt spørsmål), eller på kjøret?

Jeg føler ikke noen som helst avhenginghet.

Ikke vil jeg kalle noen som røyker 4 ganger i mnd for avhengige heller. En som tar seg noen pils 4 ganger i mnd f.eks hver lørdag blir jo heller ikke regnet for alkoholiker.

Gjest anonym denne gang
Skrevet

Man blir ikke særlig avhengig av hasj så lenge man er psykisk oppegående og ikke blir avhengig av rusen. Det er ikke noe problem å la være selv om man har gjort det ofte i en periode.

Da vet du nok litt for lite om hasj. Og litt for lite om ulike mennesker. Sorry!

Skrevet

Jeg har aldri røykt tobakk en gang. Men er ingen "avholds" - orker bare ikke lukta.

Skrevet

Da vet du nok litt for lite om hasj. Og litt for lite om ulike mennesker. Sorry!

Kanskje, men av alle jeg kjenner som røyker en gang i blandt er det ingen som har fått problemer og det gjennom flere tiår.

Gjest ikke signatur
Skrevet

Jeg føler ikke noen som helst avhenginghet.

Ikke vil jeg kalle noen som røyker 4 ganger i mnd for avhengige heller. En som tar seg noen pils 4 ganger i mnd f.eks hver lørdag blir jo heller ikke regnet for alkoholiker.

Nemlig! Men søstera til mannen min sa til meg at mannen min er alkoholiker.. vi drakk hver helg for noen år siden, ja. Og i en periode (sommer) nesten hver dag. (Han, ikke jeg.. før vi møttes.) Nå er det kanskje en øl på noen måneder bare.. Så jeg forstår ikke hvordan hun kan si det.

Skrevet

Nemlig! Men søstera til mannen min sa til meg at mannen min er alkoholiker.. vi drakk hver helg for noen år siden, ja. Og i en periode (sommer) nesten hver dag. (Han, ikke jeg.. før vi møttes.) Nå er det kanskje en øl på noen måneder bare.. Så jeg forstår ikke hvordan hun kan si det.

Jeg trodde det var normalt å ta seg en fest i helga for de fleste før de etablerer seg med unger.

I hverf fall gjorde jeg det og ungene mine gjør det og de fleste andre jeg kjenner som har mulighet. Man er da ikke alkoholiker for det.

Gjest ikke signatur
Skrevet

Jeg trodde det var normalt å ta seg en fest i helga for de fleste før de etablerer seg med unger.

I hverf fall gjorde jeg det og ungene mine gjør det og de fleste andre jeg kjenner som har mulighet. Man er da ikke alkoholiker for det.

Enig. Hun sa det fordi han drakk mye før, men det gjør jo mange unge. Uten at man er alkoholiker av den grunn! Tror hun sa det litt for å skape konflikt her i huset eller noe. Hun sa hun trodde han gjemte flasker! Javel.. som om ikke jeg kjenner mannen min! Hun bor dessuten i annen by, og er litt misunnelig fordi vi har det fint. Kjenner mange som enda fester i helgene (har barnevakt til barna), men vi slapper av hjemme.

Skrevet

Jeg har. Jeg angrer fælt, og har det skikkelig dårlig med meg selv.

nei, ærlig talt... hvorfor skulle man angre på det?

Gjest anonym denne gang
Skrevet

Kanskje, men av alle jeg kjenner som røyker en gang i blandt er det ingen som har fått problemer og det gjennom flere tiår.

Da kjenner du nok et meget celebert utvalg er jeg redd. Jeg har motsatt erfaring blant de jeg vet om.

Skrevet

Ja, for det meste i festleg lag, men eg har også brukt det som sovemedisin.

Nei, eg angrar like lite på det som på at eg drakk ein sixpack med øl på laurdag. Eg blir likevel neppe å innta hasj på den måten igjen, i og med at eg har slutta å røyke. Er dessutan blodgiver og det er så pes å telle veker mellom sist gong eg røyka til eg kan gje blod att...

Hasj i maten kan forøvrig vera knallgodt, men det er ikkje så lurt å forsyne seg _for_ mykje av sausen... ;-)

Skrevet

Ja, for det meste i festleg lag, men eg har også brukt det som sovemedisin.

Nei, eg angrar like lite på det som på at eg drakk ein sixpack med øl på laurdag. Eg blir likevel neppe å innta hasj på den måten igjen, i og med at eg har slutta å røyke. Er dessutan blodgiver og det er så pes å telle veker mellom sist gong eg røyka til eg kan gje blod att...

Hasj i maten kan forøvrig vera knallgodt, men det er ikkje så lurt å forsyne seg _for_ mykje av sausen... ;-)

Sausen? Kaker mener du? :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...