Gå til innhold

Hvor ofte kjøper du nytt undertøy?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har hauger og lass med undertøy. Pleier å kjøpe litt nå og da. Gjerne noe på salg om jeg finner noe pent. Og innimellom 3 g-streng truser på Lindex for prisen for 2. Hender de har noen stilige..

Helst kjøper jeg ensfarget svart og hvitt slik at jeg kan kjøre like farger på truse og overdel. Men tenker mest over det når jeg kjøper bh.

Burde kaste undertøy oftere for det hoper seg opp med slitt og ubehagelig undertøy i skuffen. Spesielt bh'er blir slarkete etter en stund og bøyler i bh'er har en tendens til å krype ut. (Går det an å få kjøpt og satt inn nye?)

Nuppete undertøy er heller ikke pent. G-streng truser i syntetisk stoff har en tendens til å bli nuppete bakpå. Ulekkert.

tigertrollet

Når jeg kjøper så kjøper jeg flere sett. Ofte med to-tre truser til hver BH.

Kjøper vel ofte på H&M for da kan jeg tillate meg å bytte oftere, men de dyrere settene jeg har varer myyyye lengre, sitter bedre og er verdt pengene.

Føler meg ikke vel med truse og BH som ikke matcher. Litt søkt kanskje, men sånn er det.

:-)

Jeg har hauger og lass med undertøy. Pleier å kjøpe litt nå og da. Gjerne noe på salg om jeg finner noe pent. Og innimellom 3 g-streng truser på Lindex for prisen for 2. Hender de har noen stilige..

Helst kjøper jeg ensfarget svart og hvitt slik at jeg kan kjøre like farger på truse og overdel. Men tenker mest over det når jeg kjøper bh.

Burde kaste undertøy oftere for det hoper seg opp med slitt og ubehagelig undertøy i skuffen. Spesielt bh'er blir slarkete etter en stund og bøyler i bh'er har en tendens til å krype ut. (Går det an å få kjøpt og satt inn nye?)

Nuppete undertøy er heller ikke pent. G-streng truser i syntetisk stoff har en tendens til å bli nuppete bakpå. Ulekkert.

Vask like klær sammen og du unngår mye nupper.

Bruk vaskepose til bh'er med bøyler. Det er forøvrig lett å sette dem på plass og sy igjen hullet de smøg seg ut av :)

Vask like klær sammen og du unngår mye nupper.

Bruk vaskepose til bh'er med bøyler. Det er forøvrig lett å sette dem på plass og sy igjen hullet de smøg seg ut av :)

Kun syntetiske stoffer for seg, kanskje? Blander nok stort sett med bomullsundertøy.. Liker å kjøre maskina full.

Truser i bomull får ikke nupper, men blir raskere slaskete og er ofte ikke så fine/sexy.

Vaskepose er et must! Fort gjort å ødelegge vaskemaskina med bh-spiler som kryper ut.

(Tror ikke det går på forsikringa om en finner ut at det er på grunn av spiler at maskina ble ødelagt)

hare1365380455

Kun syntetiske stoffer for seg, kanskje? Blander nok stort sett med bomullsundertøy.. Liker å kjøre maskina full.

Truser i bomull får ikke nupper, men blir raskere slaskete og er ofte ikke så fine/sexy.

Vaskepose er et must! Fort gjort å ødelegge vaskemaskina med bh-spiler som kryper ut.

(Tror ikke det går på forsikringa om en finner ut at det er på grunn av spiler at maskina ble ødelagt)

Jeg er ikke flink til å vaske klær i ulike stoffer hver for seg... Kjøper ikke SÅ ofte nytt undertøy, men nå skal jeg vel snart legge amme-bhene i skapet... og da skal jeg kjøpe noe nytt. Blir helst på Hennes, men synes ikke det holder så lenge. Har truser jeg ikke bruker; kastet nettopp ut noen. Men de jeg ikke bruker burde jeg vel også kaste ut.

Annonse

Gjest ikke truseløs

Jeg er ikke flink til å vaske klær i ulike stoffer hver for seg... Kjøper ikke SÅ ofte nytt undertøy, men nå skal jeg vel snart legge amme-bhene i skapet... og da skal jeg kjøpe noe nytt. Blir helst på Hennes, men synes ikke det holder så lenge. Har truser jeg ikke bruker; kastet nettopp ut noen. Men de jeg ikke bruker burde jeg vel også kaste ut.

Kastet nettopp ut noen??

Hagler truser til naboene dine da? Hva annet kaster du ut??

Gjest hare (heller ikke truseløs..)

Kastet nettopp ut noen??

Hagler truser til naboene dine da? Hva annet kaster du ut??

Ha ha!.. Du er morsom du... Jeg kaster ut mye som bare ligger der. Har opprydning rundtomkring, ser du. I skuffer og skap.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...