Gå til innhold

Middag i dag folkens?

Anbefalte innlegg

Gjest antikreativ
Skrevet

Føler for en kjempegod salat,eller annen lett sommermat.

Hva har dere til middag i dag?

Skrevet

Grillede koteletter fra igår, kokte poteter og en salat. Tenker jeg.

hare1365380455
Skrevet

Hamburger i brød med salat til!

girlunknown
Skrevet

Vi har meksikansk gryte, ris, salat og loff til middag. Til dessert er det muffins og is.

Skrevet

Etter flere dager med grillmat, forlanger barna spaghetti i dag..

Får være snill mor og la dem bestemme i dag da..

:o)

hare1365380455
Skrevet

Etter flere dager med grillmat, forlanger barna spaghetti i dag..

Får være snill mor og la dem bestemme i dag da..

:o)

Oj, fikk lyst på grillmat! Men vi har ikke kjøpt grill enda..

Skrevet

Jeg har akkurat spist kylling med ris og raspet gulrot og paprika :-)

Skrevet

Hjemmelaget pizza som fattern har laget. nam nam.

Skrevet

kjøttboller på IKEA og softis til dessert

Hehe, det er akkurat hva vi skulle ha til middag i dag. Men tror kanskje vi heller tar det til lunsj i morgen. :-)

Skrevet

Hehe, det er akkurat hva vi skulle ha til middag i dag. Men tror kanskje vi heller tar det til lunsj i morgen. :-)

Tror jeg ville foretrukket lunsj der jeg også. Det var utrolig mye mennesker der ved 16-tiden. Fant ingenting av det jeg skulle ha.

Skrevet

Tror jeg ville foretrukket lunsj der jeg også. Det var utrolig mye mennesker der ved 16-tiden. Fant ingenting av det jeg skulle ha.

Jeg handler ikke der lenger, har kjøpt alt jeg ville ha. Arbeidsledig, vettu. ;-)

Så vi drar til Ikea og spiser, leker og drar hjem... :-)

Skrevet

kjøttboller på IKEA og softis til dessert

Vært på ikea idag du og? :) Du var sikkert på furuseth, vi var på slependen vi..

Skrevet

Jeg handler ikke der lenger, har kjøpt alt jeg ville ha. Arbeidsledig, vettu. ;-)

Så vi drar til Ikea og spiser, leker og drar hjem... :-)

Leker?

Minstemann var et mareritt der inne. Tilslutt puttet datteren min ham i handelvognen og bad ham veldig pent om å klappe igjen. Det varte i to minutter og så skravlet han videre. Kverna har godt siden kl 10 i dag og nå er tålmodigheten min slutt. Utrolig hva en 7-åring kan snakke om hele tiden.

Skrevet

Leker?

Minstemann var et mareritt der inne. Tilslutt puttet datteren min ham i handelvognen og bad ham veldig pent om å klappe igjen. Det varte i to minutter og så skravlet han videre. Kverna har godt siden kl 10 i dag og nå er tålmodigheten min slutt. Utrolig hva en 7-åring kan snakke om hele tiden.

Ja, i lekekroken på restauranten... :-)

Skrevet

Vært på ikea idag du og? :) Du var sikkert på furuseth, vi var på slependen vi..

Vi var på Furuset og jeg fant ikke noen sofa jeg kunne tenkt meg. Så vi får være uten sofa en stund til.

Orker ikke flere varehus med den pratepusen på slep :o). Det eneste jeg kom hjem med var kaffepresser og 6 kaffeglass som jeg egentlig ikke trengte. Men de var jo så billige, 7 kr pr stk :oD

Skrevet

Ja, i lekekroken på restauranten... :-)

Det er ikke noen lekekrok på Furuset eller har jeg gått glipp av noe :o)

Skrevet

Det er ikke noen lekekrok på Furuset eller har jeg gått glipp av noe :o)

Til høyre når du kommer inn i restauranten. Ved tv'en...?!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...