Gjest antikreativ Skrevet 2. juli 2003 Skrevet 2. juli 2003 Føler for en kjempegod salat,eller annen lett sommermat. Hva har dere til middag i dag? 0 Siter
nanna Skrevet 2. juli 2003 Skrevet 2. juli 2003 Grillede koteletter fra igår, kokte poteter og en salat. Tenker jeg. 0 Siter
girlunknown Skrevet 2. juli 2003 Skrevet 2. juli 2003 Vi har meksikansk gryte, ris, salat og loff til middag. Til dessert er det muffins og is. 0 Siter
mysteria Skrevet 2. juli 2003 Skrevet 2. juli 2003 Etter flere dager med grillmat, forlanger barna spaghetti i dag.. Får være snill mor og la dem bestemme i dag da.. ) 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 2. juli 2003 Skrevet 2. juli 2003 Etter flere dager med grillmat, forlanger barna spaghetti i dag.. Får være snill mor og la dem bestemme i dag da.. ) Oj, fikk lyst på grillmat! Men vi har ikke kjøpt grill enda.. 0 Siter
Soria Skrevet 2. juli 2003 Skrevet 2. juli 2003 Jeg har akkurat spist kylling med ris og raspet gulrot og paprika :-) 0 Siter
soleil Skrevet 2. juli 2003 Skrevet 2. juli 2003 Hjemmelaget pizza som fattern har laget. nam nam. 0 Siter
rufsetufsa Skrevet 2. juli 2003 Skrevet 2. juli 2003 kjøttboller på IKEA og softis til dessert Hehe, det er akkurat hva vi skulle ha til middag i dag. Men tror kanskje vi heller tar det til lunsj i morgen. :-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 2. juli 2003 Skrevet 2. juli 2003 Hehe, det er akkurat hva vi skulle ha til middag i dag. Men tror kanskje vi heller tar det til lunsj i morgen. :-) Tror jeg ville foretrukket lunsj der jeg også. Det var utrolig mye mennesker der ved 16-tiden. Fant ingenting av det jeg skulle ha. 0 Siter
rufsetufsa Skrevet 2. juli 2003 Skrevet 2. juli 2003 Tror jeg ville foretrukket lunsj der jeg også. Det var utrolig mye mennesker der ved 16-tiden. Fant ingenting av det jeg skulle ha. Jeg handler ikke der lenger, har kjøpt alt jeg ville ha. Arbeidsledig, vettu. ;-) Så vi drar til Ikea og spiser, leker og drar hjem... :-) 0 Siter
Kamilla Skrevet 2. juli 2003 Skrevet 2. juli 2003 kjøttboller på IKEA og softis til dessert Vært på ikea idag du og? Du var sikkert på furuseth, vi var på slependen vi.. 0 Siter
Dorthe Skrevet 2. juli 2003 Skrevet 2. juli 2003 Jeg handler ikke der lenger, har kjøpt alt jeg ville ha. Arbeidsledig, vettu. ;-) Så vi drar til Ikea og spiser, leker og drar hjem... :-) Leker? Minstemann var et mareritt der inne. Tilslutt puttet datteren min ham i handelvognen og bad ham veldig pent om å klappe igjen. Det varte i to minutter og så skravlet han videre. Kverna har godt siden kl 10 i dag og nå er tålmodigheten min slutt. Utrolig hva en 7-åring kan snakke om hele tiden. 0 Siter
rufsetufsa Skrevet 2. juli 2003 Skrevet 2. juli 2003 Leker? Minstemann var et mareritt der inne. Tilslutt puttet datteren min ham i handelvognen og bad ham veldig pent om å klappe igjen. Det varte i to minutter og så skravlet han videre. Kverna har godt siden kl 10 i dag og nå er tålmodigheten min slutt. Utrolig hva en 7-åring kan snakke om hele tiden. Ja, i lekekroken på restauranten... :-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 2. juli 2003 Skrevet 2. juli 2003 Vært på ikea idag du og? Du var sikkert på furuseth, vi var på slependen vi.. Vi var på Furuset og jeg fant ikke noen sofa jeg kunne tenkt meg. Så vi får være uten sofa en stund til. Orker ikke flere varehus med den pratepusen på slep ). Det eneste jeg kom hjem med var kaffepresser og 6 kaffeglass som jeg egentlig ikke trengte. Men de var jo så billige, 7 kr pr stk :oD 0 Siter
Dorthe Skrevet 2. juli 2003 Skrevet 2. juli 2003 Ja, i lekekroken på restauranten... :-) Det er ikke noen lekekrok på Furuset eller har jeg gått glipp av noe ) 0 Siter
rufsetufsa Skrevet 2. juli 2003 Skrevet 2. juli 2003 Det er ikke noen lekekrok på Furuset eller har jeg gått glipp av noe ) Til høyre når du kommer inn i restauranten. Ved tv'en...?! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.