Gå til innhold

Middag i dag folkens?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til høyre når du kommer inn i restauranten. Ved tv'en...?!

Er det lekerom der?

Du kødder med meg, det har jeg aldri sett.

Skrevet

Er det lekerom der?

Du kødder med meg, det har jeg aldri sett.

Nei, ikke rom, bare en liten krok bak den sofaen som står der. Ved mukrobølgeovnen. Til høyre før den gangen ved toalettene, vet du...

Videofilmen pleier å snurre. Har du virkelig ikke sett det?

Skrevet

Nei, ikke rom, bare en liten krok bak den sofaen som står der. Ved mukrobølgeovnen. Til høyre før den gangen ved toalettene, vet du...

Videofilmen pleier å snurre. Har du virkelig ikke sett det?

Nei, det har jeg ikke. Skal sjekke neste gang, da ender'n der inne så kanskje jeg får handlet i fred en stund. Eller fred i ørene mens jeg spiser og røyker.

Han er jo for stor til ballrommet. Der tar de jo bare i mot de mellom 3-5 og i den alderen kunne jeg ikke overlate ham til fremmede.

Skrevet

Nei, det har jeg ikke. Skal sjekke neste gang, da ender'n der inne så kanskje jeg får handlet i fred en stund. Eller fred i ørene mens jeg spiser og røyker.

Han er jo for stor til ballrommet. Der tar de jo bare i mot de mellom 3-5 og i den alderen kunne jeg ikke overlate ham til fremmede.

Han kommer sikkert ikke til å synes det er underholdende så veldig lenge, men min leker hvertfall der til jeg får spist maten. (Og kanskje bladd igjennom avisa...) :-)

Skrevet

Han kommer sikkert ikke til å synes det er underholdende så veldig lenge, men min leker hvertfall der til jeg får spist maten. (Og kanskje bladd igjennom avisa...) :-)

Det hjelper jo det da :o)

Skrevet

Det hjelper jo det da :o)

Ja, er du gal! Man kan ikke gå rundt på Ikea og være sulten, da orker man jo ikke stå i kø dersom man skulle finne på å kjøpe noe... :-)

Skrevet

Ja, er du gal! Man kan ikke gå rundt på Ikea og være sulten, da orker man jo ikke stå i kø dersom man skulle finne på å kjøpe noe... :-)

Jeg må alltid spise først før jeg tar runden. Det var forresten ikke mange fine sofaer der heller. Må nok ta en tur på A-møbler og Skeidar. Vet du om det er lekerom der?

Skrevet

Jeg må alltid spise først før jeg tar runden. Det var forresten ikke mange fine sofaer der heller. Må nok ta en tur på A-møbler og Skeidar. Vet du om det er lekerom der?

Nei, men McDonalds ligger jo ganske nært. ;-)

Skrevet

Nei, men McDonalds ligger jo ganske nært. ;-)

Tror du jeg greier å få ham til å holde munnen lukket hvis jeg truer med å ikke gå på Makker'n etterpå :o)

Skrevet

Tror du jeg greier å få ham til å holde munnen lukket hvis jeg truer med å ikke gå på Makker'n etterpå :o)

Du skal gå fra han i lekerommet der, skjønte du vel. Eller la han hoppe i sofaene på Skeidar. ;-)

Fra spøk til alvor. Du kan jo kjøpe deg en sofarunde med en liten ting fra Toys 'r' Us...?

Skrevet

Du skal gå fra han i lekerommet der, skjønte du vel. Eller la han hoppe i sofaene på Skeidar. ;-)

Fra spøk til alvor. Du kan jo kjøpe deg en sofarunde med en liten ting fra Toys 'r' Us...?

Noe må jeg finne på. Han er snill og blir med men skravla går hele tiden og jeg klarer ikke å konstentrere meg.

Og så skal han sitte på fanget og kose hele tiden for han er så glad i mamma.

Og det er 1 mnd til SFO begynner og hvis det ikke blir strandvær snart blir jeg sikkert gal :o)

Skrevet

Vi var på Furuset og jeg fant ikke noen sofa jeg kunne tenkt meg. Så vi får være uten sofa en stund til.

Orker ikke flere varehus med den pratepusen på slep :o). Det eneste jeg kom hjem med var kaffepresser og 6 kaffeglass som jeg egentlig ikke trengte. Men de var jo så billige, 7 kr pr stk :oD

IKEA har mykje fint, men sofa kan dei slett ikkje...

Skrevet

Vi var på Furuset og jeg fant ikke noen sofa jeg kunne tenkt meg. Så vi får være uten sofa en stund til.

Orker ikke flere varehus med den pratepusen på slep :o). Det eneste jeg kom hjem med var kaffepresser og 6 kaffeglass som jeg egentlig ikke trengte. Men de var jo så billige, 7 kr pr stk :oD

Sånn er det å dra på Ikea,man kommer alltid hjem med noe man ikke skulle ha :) Vi skulle ha tørkerullholder, men kom hjem med noe dilldall til Mikael og saftmugge itillegg :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...