Gå til innhold

Utdrikningslag for henne

Anbefalte innlegg

Gjest Going mad!!
Skrevet

Okey, hittil har jeg ordnet:

- motorsykkeltur

- aromaterapi

- båttur + stå vannski og "smultring"

- picnic i det fri

- avslutning på kvelden hjemme i villa'en til foreldrene mine.

Hva mer kan jeg finne på til bruden? Mer sprell? Hadde dere vært fornøyd med dette som jeg ramset opp over...? Er det litt kjedelig?

mil1365380270
Skrevet

Høres kjempebra ut! Gjestene kan ta med en gave/ting hver, som bruden så skal gjette hvem kommer fra?

Gjest Going mad!!
Skrevet

Høres kjempebra ut! Gjestene kan ta med en gave/ting hver, som bruden så skal gjette hvem kommer fra?

Takk :) *puster lettet ut*

Vi skal ta med en gave som representerer den personen som gir. Det kan bli litt morsomt. Håper 19.7 blir en vellykket dag for oss alle! :)

Jeg er så stressa over bryllupsstyret og må ordne, sang (tør ikke å holde tale!), finne meg en kjole + sko og arrangere utdrikningslag og gjøre alle forberedelsene som skal til der! Så er jeg med bruden på all slags ærend. Dette tar tid!

Det er nesten som å gifte seg selv...

Gjest Going mad!!
Skrevet

Kan noen gi meg en felles _aktivitet_ som ikke koster all verden? Noe vi alle kan gjøre sammen?

hare1365380455
Skrevet

Vi skal ta med en gave som representerer den personen som gir. Det kan bli litt morsomt. Håper 19.7 blir en vellykket dag for oss alle! :)

Jeg er så stressa over bryllupsstyret og må ordne, sang (tør ikke å holde tale!), finne meg en kjole + sko og arrangere utdrikningslag og gjøre alle forberedelsene som skal til der! Så er jeg med bruden på all slags ærend. Dette tar tid!

Husk engangskamera ved bordene; så tar gjestene bilder. Spennende å fremkalle for brudeparet!

mil1365380270
Skrevet

Det er så hyggelig å se at ikke alle har sånne utdritings-utdrikkingslag, for det er så utrolig barnslig! Selge kondomer i gågata etc.

Lykke til, det blir sikkert en veldig fin dag, som dere husker!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...