Gjest ønsketenkning Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Jeg er deprimert og klarer ikke fungere i dagliglivet. Har slitte noen år, men hvorfor var ikke temaet nå. Jeg har lyst å kunne alt mulig. Være skoleflink på alle områder. Kunne ditt og datt. Går i et bibliotek og vil låne den og den boka. Alt vil jeg sluke, så mye som må læres. Vet ikke engang hvorfor jeg setter disse karvene til meg selv, kanskje pga dårlig selvbildet(men det klarer jeg ikke rette på etter mange år innen behandling). Jeg setter ikke krav til noen andre på dette enn meg selv. Om venner ikke kan alt mulig, så gir jeg blanke i det, setter jo ikke kunnskap eller lignede som krav til om jeg liker noen eller ei. Et av problemene er at jeg ikke klarer huske alt jeg vil lære på grunn av depresjonen sliter jeg med kosentrasjonsproblemer. Hvordan skal jeg klare senke kravene? Enda mer viktig, hvordan skal jeg klare huske alt jeg vil lære, alt forsvinner like fort som jeg leser det. Så mye jeg vil lære, så mye å lese om. Samtidig som jeg ikke orker. Todelt på en måte. Frustrernde, JA!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/111341-perfeksjonisme/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.