Gjest Redd datter... Skrevet 2. juli 2003 Skrevet 2. juli 2003 Min mor mor som bare er 47 år, ligger på sykehuset med sitt andre hjerteinfarkt. Går det bare nedover nå? Eller kan hun faktisk leve i MANGE år til? 0 Siter
flowy Skrevet 2. juli 2003 Skrevet 2. juli 2003 Dette kan gå helt fint. Min mor fikk hjerteinfarkt da hun var 49, og lever i beste velgående nå åtte år senere. Men det er viktig med livsstilsendringer og å kutte ut røyken. Håper at det går bra videre! Klem 0 Siter
chanti Skrevet 2. juli 2003 Skrevet 2. juli 2003 På sykehuset der din mor ligger er det en sykepleier som er knyttet opp mot din mors pleie . Likedan er h*n der for pårørende . Be om å få snakke med sykepleieren , skriv gjerne ned alt du lurer på og ha med deg huskelappen . Ikke vær redd for å spørre om alt mulig . De er der for deg også . 0 Siter
tiliti Skrevet 2. juli 2003 Skrevet 2. juli 2003 Kan leve mange år til ja, men bør nok ta godt vare på sin helse. Min bestefar hadde 4 infarkter og 4 hjerneslag fra han var førti til han var noen og åtti og døde. Tok sin tid. Ble ikke skikkelig dårlig før i 70-års alderen. 0 Siter
Gjest Tromsia Skrevet 2. juli 2003 Skrevet 2. juli 2003 Min bestemor fikk tre hjerteinfarkt med få års mellomrom da hun var i slutten av 40-årene og begynnelsen av 50-årene. Hun er 72 nå, og ser merkelig nok mye friskere ut nå. Så det er ingen grunn til å tro at det bare går nedover med din mor nå! 0 Siter
mettewa Skrevet 3. juli 2003 Skrevet 3. juli 2003 Hun kan leve i veldig mange år til. Min mor fikk også hjerteinfarkt når hun var 47, hun lever ennå og er 58 år nå. Tror nok hun har planer om å bli veldig mange år eldre denn dette også :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.