Gå til innhold

et lite spørsmål om msn..

Anbefalte innlegg

Gjest jeg vet ikke selv

Hvis jeg sletter en av mine kontakter, vil hun / han fortsatt se om jeg er pålogget da, eller vil de ikke ha muligheten til det siden de er ute av min liste?

Jeg vet at jeg kan blokkere dem hvis jeg ikke vil dette, men jeg lurer altså på hvordan det fungerer hvis jeg sletter en kontakt..

Takk for svar, det er viktig!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/111352-et-lite-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-om-msn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blokker kontakten først, så sletter du denne mens den er blokkert. Da vil du alltid være "ikke pålogget" for denne personen om vedkommende fortsetter å ha deg på lista si.

Du kan kontrollere ved å se på blokkeringslista ved å gå på "verktøy", "alternativer", "personvern". Her kan du også trykke på knappen "vis" å se alle som har deg på sin liste.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...