Gå til innhold

Morsomste person(er) du vet om?

Anbefalte innlegg

Gjest snegler i hagen!
Skrevet

Han der Odin ser jo morsom ut da! Men Harald Eia og Bård T. Johansen synes jeg er morsomme! Og han svensken som var med i Åpen post en gang. Joey i Friends er bare søt og sjarmerende... Chandler er kul!

Skrevet

Samboeren min er den morsomste jeg vet. Hadde hun ikke vært morsom, hadde hun ikke fått lov til å være sammen med meg.

Gjest dama i gata
Skrevet

Samboeren min er den morsomste jeg vet. Hadde hun ikke vært morsom, hadde hun ikke fått lov til å være sammen med meg.

Å det var pent sagt!

Skrevet

Espen Eckbo og Henrik Elvestad, når de er i storform.

Skrevet

Anne Kat er min favoritt. Jeg lo så jeg skreik da jeg leste et intervju med henne i Magasinet for et par uker siden. Intervjuet var i tillegg morsomt skrevet. (Hun var på fisketur.)

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Han derre værmannen med sel-fasong og slepende stemme.

Gjest malun
Skrevet

Hvem er nå det??

Han er en britisk stand up-komiker.

Ellevill og sofistikert på en gang. Anbefales.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...