soleil Skrevet 2. juli 2003 Skrevet 2. juli 2003 Samma det - det viktigste er å få sendt den svarte pæra ut av landet NHD sin favorittvits er denne: Hvor mange psykiatere skal det til for å skifte en lyspære? En! Men lyspæra må ville det selv. Morsomt? 0 Siter
shandy Skrevet 2. juli 2003 Skrevet 2. juli 2003 Kor mange aper skal det til for å skru i ei lyspære? "Kor mange aper skal det til for å skru i ei lyspære?" Hvor mange bassistar skal det til for å skru de ut igjen? 0 Siter
Altman Skrevet 2. juli 2003 Forfatter Skrevet 2. juli 2003 NHD sin favorittvits er denne: Hvor mange psykiatere skal det til for å skifte en lyspære? En! Men lyspæra må ville det selv. Morsomt? Den med FrP var bedre Eller? 0 Siter
soleil Skrevet 2. juli 2003 Skrevet 2. juli 2003 Den med FrP var bedre Eller? Det må jeg evetuelt høre med min fastlege om. Eller skolesjefen. Sekundært: min psykiater. Tror kanskje psykiateren ler mest av frp vitsen. Har en viss feeling av at han er raddis. 0 Siter
Zirine Skrevet 2. juli 2003 Skrevet 2. juli 2003 NHD sin favorittvits er denne: Hvor mange psykiatere skal det til for å skifte en lyspære? En! Men lyspæra må ville det selv. Morsomt? Ja 0 Siter
Altman Skrevet 2. juli 2003 Forfatter Skrevet 2. juli 2003 Det må jeg evetuelt høre med min fastlege om. Eller skolesjefen. Sekundært: min psykiater. Tror kanskje psykiateren ler mest av frp vitsen. Har en viss feeling av at han er raddis. Alle normale folk mener at Frp-saken er morsomst. Men de som vanker i psykolog-miljøer kan kanskje ikke betraktes som normale? 0 Siter
Zirine Skrevet 2. juli 2003 Skrevet 2. juli 2003 Alle normale folk mener at Frp-saken er morsomst. Men de som vanker i psykolog-miljøer kan kanskje ikke betraktes som normale? Den der føltes som et slag under lillehjernen! 0 Siter
soleil Skrevet 2. juli 2003 Skrevet 2. juli 2003 Alle normale folk mener at Frp-saken er morsomst. Men de som vanker i psykolog-miljøer kan kanskje ikke betraktes som normale? Nei, de som vanker i psykolog/psykiater-miljøer er psykopater og psykotiske mennesker. Ligger det ikke i ordet? 0 Siter
soleil Skrevet 3. juli 2003 Skrevet 3. juli 2003 Ja, den artikkelen så jeg også. Etter å ha funnet ut at jeg ikke har særlig nytte av denne slags viten i min vandring i div. storsenter, takket jeg nei til dette generøse tilbud. Håper å få vende tilbake til deg hvis jeg får et prekert behov for å vite mer om elger. Eller et prekært behov for en gratis fleecejakke i HERLIG polarfleece? Har allerede en fra iForm og det er utrolig hvor liten en slik jakke kan pakkes. Selv i str 42. Bare å se slik utmerket vakumpakking med egne øyne er jo interessant og spennende i seg selv. 0 Siter
carma Skrevet 3. juli 2003 Skrevet 3. juli 2003 Vet kanskje ikke hvilket øye han skal se på, eller med. Jeg ligger unna dine innlegg - du ligger unna mine innlegg. Er ikke det en grei løsning? 0 Siter
shandy Skrevet 3. juli 2003 Skrevet 3. juli 2003 Jeg ligger unna dine innlegg - du ligger unna mine innlegg. Er ikke det en grei løsning? Nei. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.