Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Zirine

18

• Altman

13

• Bassisten

9

• soleil

5

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Det må jeg evetuelt høre med min fastlege om. Eller skolesjefen. Sekundært: min psykiater.

Tror kanskje psykiateren ler mest av frp vitsen. Har en viss feeling av at han er raddis.

Alle normale folk mener at Frp-saken er morsomst. Men de som vanker i psykolog-miljøer kan kanskje ikke betraktes som normale?

:)

Annonse

Ja, den artikkelen så jeg også. Etter å ha funnet ut at jeg ikke har særlig nytte av denne slags viten i min vandring i div. storsenter, takket jeg nei til dette generøse tilbud.

Håper å få vende tilbake til deg hvis jeg får et prekert behov for å vite mer om elger.

Eller et prekært behov for en gratis fleecejakke i HERLIG polarfleece?

Har allerede en fra iForm og det er utrolig hvor liten en slik jakke kan pakkes. Selv i str 42.

Bare å se slik utmerket vakumpakking med egne øyne er jo interessant og spennende i seg selv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...