Gjest sol&sommer :-) Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Min mulige pf.(borderline). Er ikke verre enn at jeg klarer å leve med den med en nogenlunde god fungering sosialt og i skolesituasjon. Det som kompliserer er de dype depressive periodene. De fører til at jeg blir "borte" fra det sosiale nettverket en stund. Og de fører til at jeg blir borte fra skolen akkurat så lenge at det blir nærmest umulig å ta igjen. Pf. en/trekkene av borderline gjør at depresjonene blir tyngre, og har til nå krevd særdeles hyppige polikliniske konsultasjoner, og etterhvert to lengre akuttinnleggelser (over en måned) med tett oppfølging. Og like fort som depresjonene kommer, så forsvinner de igjen. Og det er jo bra. Men jeg er særlig bekymret mht. utdanningssituasjonen min og sykdommen. Er ikke særlig motivert til å jobbe med borderline trekkene. Jeg vil få være som jeg er, selv om det mange dager kan være tøft. Men dersom det er eneste mulighet for å bli kvitt depresjonene så må jeg jo bare.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/111387-kan-en-klare-%C3%A5-bli-kvitt-tilbakevendende-depresjoner-uten-%C3%A5-bli-kvitt-pff%C3%B8rst/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.