Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uuuuuhørt mye penger å ha på en konto!!

Selv har jeg så lite at jeg vurderer å ringe banken og be om en mindre konto

Skrevet

Uuuuuhørt mye penger å ha på en konto!!

Selv har jeg så lite at jeg vurderer å ringe banken og be om en mindre konto

En mindre konto høres jo bra ut. Samtidig så må du jo åpne for at den er stor nok når det kommer donasjoner fra mamma. Jeg anbefaler fleksikonto. Stengt mellom 8 og 00. Stengt i helgene .... og filtrering på grisete ord.

Skrevet

En mindre konto høres jo bra ut. Samtidig så må du jo åpne for at den er stor nok når det kommer donasjoner fra mamma. Jeg anbefaler fleksikonto. Stengt mellom 8 og 00. Stengt i helgene .... og filtrering på grisete ord.

Min konto trenger bare å være åpen den 1. hver måned.... og bare da

Skrevet

Min konto trenger bare å være åpen den 1. hver måned.... og bare da

huff, for en rasist du er!

Gjest Humlepungen
Skrevet

Hallo!?

Det er vel sammme hvor mye penger en har på kontoen... pengene tilhører han uansett. En er ikke spesielt rik om en har 50 000kr på konto vel.

Skrevet

Hallo!?

Det er vel sammme hvor mye penger en har på kontoen... pengene tilhører han uansett. En er ikke spesielt rik om en har 50 000kr på konto vel.

Joda, pengene tilhører han, men han må DELE, ikke sant?

petter smart
Skrevet

Joda, pengene tilhører han, men han må DELE, ikke sant?

Han tar jo piratdrosje og hjelper dermed våre nye landsmenn slik at de ikke trenger å rane og drepe gamle damer. Er ikke det å dele så vet ikke jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...