Zirine Skrevet 2. juli 2003 Skrevet 2. juli 2003 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=66285 Hva kan jeg si annet enn at folk som har 51.000 på kontoen, fortjener faen meg å bli robbet! 0 Siter
Altman Skrevet 2. juli 2003 Skrevet 2. juli 2003 Uuuuuhørt mye penger å ha på en konto!! Selv har jeg så lite at jeg vurderer å ringe banken og be om en mindre konto 0 Siter
Zirine Skrevet 2. juli 2003 Forfatter Skrevet 2. juli 2003 Uuuuuhørt mye penger å ha på en konto!! Selv har jeg så lite at jeg vurderer å ringe banken og be om en mindre konto En mindre konto høres jo bra ut. Samtidig så må du jo åpne for at den er stor nok når det kommer donasjoner fra mamma. Jeg anbefaler fleksikonto. Stengt mellom 8 og 00. Stengt i helgene .... og filtrering på grisete ord. 0 Siter
Altman Skrevet 2. juli 2003 Skrevet 2. juli 2003 En mindre konto høres jo bra ut. Samtidig så må du jo åpne for at den er stor nok når det kommer donasjoner fra mamma. Jeg anbefaler fleksikonto. Stengt mellom 8 og 00. Stengt i helgene .... og filtrering på grisete ord. Min konto trenger bare å være åpen den 1. hver måned.... og bare da 0 Siter
Zirine Skrevet 2. juli 2003 Forfatter Skrevet 2. juli 2003 Min konto trenger bare å være åpen den 1. hver måned.... og bare da huff, for en rasist du er! 0 Siter
Gjest Humlepungen Skrevet 3. juli 2003 Skrevet 3. juli 2003 Hallo!? Det er vel sammme hvor mye penger en har på kontoen... pengene tilhører han uansett. En er ikke spesielt rik om en har 50 000kr på konto vel. 0 Siter
Zirine Skrevet 3. juli 2003 Forfatter Skrevet 3. juli 2003 Hallo!? Det er vel sammme hvor mye penger en har på kontoen... pengene tilhører han uansett. En er ikke spesielt rik om en har 50 000kr på konto vel. Joda, pengene tilhører han, men han må DELE, ikke sant? 0 Siter
petter smart Skrevet 3. juli 2003 Skrevet 3. juli 2003 Joda, pengene tilhører han, men han må DELE, ikke sant? Han tar jo piratdrosje og hjelper dermed våre nye landsmenn slik at de ikke trenger å rane og drepe gamle damer. Er ikke det å dele så vet ikke jeg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.