Altman Skrevet 2. juli 2003 Skrevet 2. juli 2003 Referat fra filmen som går nå: "Das wägen bist ein endicshe bitchen" "Su must, das loschen fröliche bitscechen" "Das est ir mier, trippen Køhn di so Heis, minst dasklerfaghen da sprechen grossen fier lagen marchnad" 0 Siter
tigertrollet Skrevet 2. juli 2003 Skrevet 2. juli 2003 Tull. Jeg ser samme film og benekter det derre med bitch. Switch, Altman. Switch. 0 Siter
Altman Skrevet 2. juli 2003 Forfatter Skrevet 2. juli 2003 Tull. Jeg ser samme film og benekter det derre med bitch. Switch, Altman. Switch. ahhhhhh, DA skjønner jeg 0 Siter
Altman Skrevet 2. juli 2003 Forfatter Skrevet 2. juli 2003 Det så da greit ut, eller? Hva sa'n? joa.... hmm, når jeg leser det en gang til, så SER det faktisk greit ut 0 Siter
Zirine Skrevet 2. juli 2003 Skrevet 2. juli 2003 joa.... hmm, når jeg leser det en gang til, så SER det faktisk greit ut jesus 0 Siter
SierDuDet Skrevet 2. juli 2003 Skrevet 2. juli 2003 Det gjør seg til tider veldig godt i musikk. Lytt til Rammstein. Det er faen skjæra meg noe av det bedre som er lagd av musikk de siste årene, og det gjør seg mye bedre på tysk enn på engelsk. De har tross alt noen låter på engelsk og det gjør seg like dårlig som Seigmenn gjorde på engelsk. 0 Siter
Altman Skrevet 2. juli 2003 Forfatter Skrevet 2. juli 2003 Det gjør seg til tider veldig godt i musikk. Lytt til Rammstein. Det er faen skjæra meg noe av det bedre som er lagd av musikk de siste årene, og det gjør seg mye bedre på tysk enn på engelsk. De har tross alt noen låter på engelsk og det gjør seg like dårlig som Seigmenn gjorde på engelsk. Du burde teste ut Young Gods, som også gjør seg bra på tysk 0 Siter
SierDuDet Skrevet 3. juli 2003 Skrevet 3. juli 2003 Du burde teste ut Young Gods, som også gjør seg bra på tysk Oki, skal sjekke det ut! Tysken min er for øvrig svært begrenset og mest basert på filmen "Helga", en tysk klassiker. 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 3. juli 2003 Skrevet 3. juli 2003 Det gjør seg til tider veldig godt i musikk. Lytt til Rammstein. Det er faen skjæra meg noe av det bedre som er lagd av musikk de siste årene, og det gjør seg mye bedre på tysk enn på engelsk. De har tross alt noen låter på engelsk og det gjør seg like dårlig som Seigmenn gjorde på engelsk. Må bare blande meg inn. Hørte dem for første gang, på Roskilde i fjor. Fy fillern.... Hva heter den sangen de spiller i Lilja4ever, vet du det? 0 Siter
Bassisten Skrevet 3. juli 2003 Skrevet 3. juli 2003 Må bare blande meg inn. Hørte dem for første gang, på Roskilde i fjor. Fy fillern.... Hva heter den sangen de spiller i Lilja4ever, vet du det? "Mein Herz brennt" 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 3. juli 2003 Skrevet 3. juli 2003 "Mein Herz brennt" Takk, skal i platebutikken :-) 0 Siter
Bassisten Skrevet 3. juli 2003 Skrevet 3. juli 2003 Takk, skal i platebutikken :-) Du finn den på skiva "Mutter" frå 2001. 0 Siter
Gjest Ramme Stein Skrevet 3. juli 2003 Skrevet 3. juli 2003 Det gjør seg til tider veldig godt i musikk. Lytt til Rammstein. Det er faen skjæra meg noe av det bedre som er lagd av musikk de siste årene, og det gjør seg mye bedre på tysk enn på engelsk. De har tross alt noen låter på engelsk og det gjør seg like dårlig som Seigmenn gjorde på engelsk. Det gjør seg ikke fullt så bra dersom du kan litt tysk.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.