Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Referat fra filmen som går nå:

"Das wägen bist ein endicshe bitchen"

"Su must, das loschen fröliche bitscechen"

"Das est ir mier, trippen Køhn di so Heis, minst dasklerfaghen da sprechen grossen fier lagen marchnad"

tigertrollet
Skrevet

Tull. Jeg ser samme film og benekter det derre med bitch. Switch, Altman. Switch.

Skrevet

Tull. Jeg ser samme film og benekter det derre med bitch. Switch, Altman. Switch.

ahhhhhh, DA skjønner jeg :)

Skrevet

Det så da greit ut, eller?

Hva sa'n?

joa.... hmm, når jeg leser det en gang til, så SER det faktisk greit ut :)

Skrevet

joa.... hmm, når jeg leser det en gang til, så SER det faktisk greit ut :)

jesus :)

Skrevet

Det gjør seg til tider veldig godt i musikk.

Lytt til Rammstein. Det er faen skjæra meg noe av det bedre som er lagd av musikk de siste årene, og det gjør seg mye bedre på tysk enn på engelsk. De har tross alt noen låter på engelsk og det gjør seg like dårlig som Seigmenn gjorde på engelsk.

Skrevet

Lytt til Rammstein. Det er faen skjæra meg noe av det bedre som er lagd av musikk de siste årene, og det gjør seg mye bedre på tysk enn på engelsk. De har tross alt noen låter på engelsk og det gjør seg like dårlig som Seigmenn gjorde på engelsk.

Du burde teste ut Young Gods, som også gjør seg bra på tysk

Skrevet

Du burde teste ut Young Gods, som også gjør seg bra på tysk

Oki, skal sjekke det ut!

Tysken min er for øvrig svært begrenset og mest basert på filmen "Helga", en tysk klassiker.

mil1365380270
Skrevet

Må bare blande meg inn. Hørte dem for første gang, på Roskilde i fjor. Fy fillern.... Hva heter den sangen de spiller i Lilja4ever, vet du det?

Skrevet

Må bare blande meg inn. Hørte dem for første gang, på Roskilde i fjor. Fy fillern.... Hva heter den sangen de spiller i Lilja4ever, vet du det?

"Mein Herz brennt"

mil1365380270
Skrevet

"Mein Herz brennt"

Takk, skal i platebutikken :-)

Skrevet

Takk, skal i platebutikken :-)

Du finn den på skiva "Mutter" frå 2001.

Gjest Ramme Stein
Skrevet

Det gjør seg ikke fullt så bra dersom du kan litt tysk....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...