Zirine Skrevet 2. juli 2003 Skrevet 2. juli 2003 Jeg søker en frisør til gjensidig glede og nytte. En fordel om du kan klippe. 0 Siter
soleil Skrevet 3. juli 2003 Skrevet 3. juli 2003 Jeg er ganske dreven på maskinklipp. Så hvis du vil ha det kort i nakken, kort ved øra, kort lugg samt kort klipt ellers så stiller jeg opp. Negleklipping, fotfiling og forsøk på naturlig fransk manikyr utføres også. All denne herligheten for en slikk og ingenting. Jeg er raus der. Men har hørt at det smaker salt. 0 Siter
Zirine Skrevet 3. juli 2003 Forfatter Skrevet 3. juli 2003 Jeg er ganske dreven på maskinklipp. Så hvis du vil ha det kort i nakken, kort ved øra, kort lugg samt kort klipt ellers så stiller jeg opp. Negleklipping, fotfiling og forsøk på naturlig fransk manikyr utføres også. All denne herligheten for en slikk og ingenting. Jeg er raus der. Men har hørt at det smaker salt. Nå var jeg i første omgang ute etter en mann, men hvis du er litt maskulin av deg, så veier det godt opp. Ellers må jeg si at du kvalifiserer deg godt, men et bilde er ønskelig. Et bilde av dine hårete ben - og hvilke frisyrer du behersker. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.