Altman Skrevet 2. juli 2003 Skrevet 2. juli 2003 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=66195 Jesus.... det må presiseres gang på gang at hun både er norsk og føler seg som norsk. Jesus (igjen), hadde hun vært alle endre steder enn USA, hadde vi faen ikke leet på et øyelokk. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 3. juli 2003 Skrevet 3. juli 2003 Hehe, helt utrolig. Akkurat som at vi må ha en norsk Hollywood stjerne for å føle oss skikkelige verdifulle. Vi må huske på å være stolte over henne fordi hun er norsk. Personlig er jeg nå veldig stolt. For øvrig blir hun slaktet for rollen sin. Amerikanske aviser skriver at Arnold ikke har hatt en dårlige motspiller siden Brigitta Nilson (for øvrig sveriges stolthet). Men hun er ganske pen. Det skal hun ha. 0 Siter
Dorthe Skrevet 3. juli 2003 Skrevet 3. juli 2003 Hehe, helt utrolig. Akkurat som at vi må ha en norsk Hollywood stjerne for å føle oss skikkelige verdifulle. Vi må huske på å være stolte over henne fordi hun er norsk. Personlig er jeg nå veldig stolt. For øvrig blir hun slaktet for rollen sin. Amerikanske aviser skriver at Arnold ikke har hatt en dårlige motspiller siden Brigitta Nilson (for øvrig sveriges stolthet). Men hun er ganske pen. Det skal hun ha. Er du sikker på at du ikke mener Birgitte Nielsen som er dansk ) Svenskene kan da i hvert fall skryte på seg Ingrid Bergmann 0 Siter
SierDuDet Skrevet 3. juli 2003 Skrevet 3. juli 2003 Er du sikker på at du ikke mener Birgitte Nielsen som er dansk ) Svenskene kan da i hvert fall skryte på seg Ingrid Bergmann Å faen. Og jeg som trodde jeg kunne film! Det er Dolph Lundgren som er svensk, men den feilen er godkjent i og med at de to ligner grusomt på hverandre 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.