Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.nettavisen.no/servlets/page?section=2&item=275061

Jeg var så uheldig å se dette kvinnemenneske her stå å hyle og skrike på nyhetene i kveld, dvs i går, og makan til skapning trodde jeg ikke fikk gå fritt på gata uten vakter.

Det er faen ikke rart at ikke Martha og Ari gikk ut på verandaen når dette kvinnemennesket sto og skrek som besatt utenfor slottet. Hadde de gått ut med Maud så hadde hun ratt fått varige men, og sannsynligvis var livvaktene til de konglige satt i fullt beredskap når denne skapningen begynte å gaule.

Jeg fikk skrekkfilm assosiasjoner når jeg så henne.

Tenkte seg til at dette vesenet kanskje er noens bestemor.

Stakkars barnebarn.

Så til spørsmålet: Mistet du også alle hemninger og kroppslige funksjoner når Maud ble døpt i går?

Skrevet

Nei, fikk det med meg på nyhetene seint i går kveld..

Fikk ikke komme i barndåpen, så da var jeg heller ute i solen..

:o)

Skrevet

Jeg driter i hele Maud - men jeg synes godt de kunne ha vist fram krapylet.

Gjest hårek21
Skrevet

Nei, fikk det med meg på nyhetene seint i går kveld..

Fikk ikke komme i barndåpen, så da var jeg heller ute i solen..

:o)

helt alvorlig?

driter 5-0 i hele saken.

de gjør ikke annet enn å sitte der å se fin ut alikavel.

liksom norgesrepresentanter meg langt opp i r....!

de ser ikke lengre enn sin egen nese så hvorfor skulle vi det..?

men for dem som virkelig bryr seg så synntes eg det var dårlig gjort å ikke vise avkommet..hihi

Gjest Masahiro
Skrevet

Ha,ha.........Godt skrevet, SDD! Tenkte noe av det samme selv, og ble nesten litt provosert av dette kvinnemennesket! Folk kan være helt sprø........ *ler*

Skrevet

Jeg har ikke fått med meg at hun ble døpt. Jeg vet hvem hun er. Det holder.

mariaflyfly
Skrevet

Jeg fikk også den tvilsomme æren av å se kjerringa i aksjon på nyhetene. Makan til gærning! Hun burde ikke fått gå ute blant folk.

Skrevet

Nei.

Men jeg hadde kanskje gjort det dersom noen hadde forsøkt å kle på meg et antrekk i retning av det som Märta-berta hadde på seg under seremonien.

Den dagen jeg opptrer i en rosa hatt, håper jeg noen får meg innlagt.

Gjest selozok
Skrevet

Kjente jeg rødmet da jeg så og hørte dette. Kan godt forstå de kom og lukket døren på slottet etter en stund. Maken til patetisk oppførsel.

Tror ikke det er mange som går av hengslene pga kongehuset, men tror det er mange som er nysgjerrige på disse folka.

Skrevet

Jeg trodde det først var en spøk det jeg så på nyhetene.Gal kvinne menneske...he he

Gjest Humlepungen
Skrevet

haha. Jeg la merke til skrikingen på hun her ja. Trodde først det var noen som hadde rømt fra en eller annen anstalt...

Barnedåp er forresten alltid nydelig å høre på syns jeg da. Og Stålseth har en høytidig og nydelig måte å fremføre det han skal si.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...