Gå til innhold

I morgen reiser vi!!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• nedtelling

19

• scotland

2

• Brasilmamma..

1

• mammamin

1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Hei!

Dere må ha en riktig god tur, har nesten sommerfugler i magen selv, jeg :-)

Kos dere masse der borte, og vi blir veldig glade for reisebrev fra dere på mail (eller her)!!!

Treffer antageligvis Lengsel i helgen (vi drar på ferie til samme sted), skal tenke masse på dere og ta en skål eller tre, særlig på tirsdag!

Hils din kjære fra oss også!!!

Stor klem fra oss på S.

ta en skål for oss på tirdagen og hils masse nedover!!

God ventesommer,. og mail om det skjer noe!!

Hils også til V i Frankrike!

Ønsker dere en fantastisk reise til Colomia!!!

Jeg tenker dere har litt reisefeber nå....tenk for en reise dere skal ut på!

(Dere har vel muligens allerede dradd nå, men tanken teller)

Gratulerer også med nytt hus.

Ønsker dere all lykke på reisen!!!

Hilsen fra meg

hei puccini

Neida, vi reiesr i morgen

Reisefeber JA....

Ha en god sommer

Heia kjære nedtelling

Kan tenke med du står på hode i koffertene nå. Hvor mange kofferter blir det tilsammen ?(c: Kos deg med pakkingen!

Når reiser dere fra G i morgen. P og S reiser til Finnmark i morgen og er på G ca kl 0700.

Fikk du mailen min som jeg sendte i går. sliter litt med å sende mailer fra jobben...........

Uansett riktig god tur begge to og lykke til på tirsdag. Vil tenke masse på dere og selvfølgelig gleder jeg meg til "rapportene" fra C etterhvert.

Hils til C fra oss her hjemme.

hei peetmor

Fikk mailen din!! Takk for det.

Vi reiser 12.40 fra G

og det blir 3 kofforter! Venter på gladmelding fra deg også.. send meg mail!!! på

[email protected]

Annonse

Ja, nå er dere snart i mål, og du er ferdig med nedtellingen. Ønsker dere en fantastisk reise til Colombia.

Bedre reisefølge enn fam. "scotland" kan jeg ikke tenke meg. Hadde en kjempekoselig kveld sammen med dem for 3 uker siden.

Kommer til å tenke på dere på tirsdag. Håper du får anledning til å sende noen ord "hjem" på DOL.

Klem fra

heisann netelling :o)

Har vært på ferie, så jeg har ikke fått anledning til å gratulere med prinsen!!!!!

Ønsker dere også veldig fin reise.

Klem fra

Hei vannkastanje og velkommen hjem fra ferie

Vi reiser i morgen og er nå noe på "tuppa"

Klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...