Gå til innhold

I morgen reiser vi!!!!

Anbefalte innlegg

I morgen er endelig dagen her, dagen du har ventet på i evigheter.

Ønsker deg en kjempefin reise, ta nå med noen godkjenninger hjem.

Kjempeklem fra

Ta med godkjenninger hjem? Mye bedre og godkjenninger, distrikter og tildelinger skjer i en fart mens jeg er borte.. Skal sparke de litt bak jeg :-)

hilsen en lettere oppspilt som driver med

Fortsetter under...

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• nedtelling

19

• scotland

2

• Brasilmamma..

1

• mammamin

1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Ja, nå er dere snart i mål, og du er ferdig med nedtellingen. Ønsker dere en fantastisk reise til Colombia.

Bedre reisefølge enn fam. "scotland" kan jeg ikke tenke meg. Hadde en kjempekoselig kveld sammen med dem for 3 uker siden.

Kommer til å tenke på dere på tirsdag. Håper du får anledning til å sende noen ord "hjem" på DOL.

Klem fra

hei ketty

Takk for hilsenen.. Selvsagt skal jeg sende noen ord hjem.. Er jeg på nett så er det ihvertfall også på DOL..

hilsen en smilende som driver med...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...